Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Why did I join NORD?

167,099 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Zwyro 🇰🇷 profil fotoğrafı
Zwyro 🇰🇷1 yıl önce

Streaming if u have question feel free

NORD mash 🍉 (not Nash) profil fotoğrafı
NORD mash 🍉 (not Nash)1 yıl önce

i should hire this guy for the content team if nlc doesnt work out

Heretics Juantxoalerta01 profil fotoğrafı
Heretics Juantxoalerta011 yıl önce

Content machine 🐐

Zwyro 🇰🇷 profil fotoğrafı
Zwyro 🇰🇷1 yıl önce

getting praise from TH content, umamamam <3

Liath Helvetica 🇵🇱🇪🇺🇺🇦 profil fotoğrafı
Liath Helvetica 🇵🇱🇪🇺🇺🇦1 yıl önce

If you solo killed Nemesis and Nemesis solo killed Faker does that mean you're better than Faker?

Zwyro 🇰🇷 profil fotoğrafı
Zwyro 🇰🇷1 yıl önce

I solo killed faker aswell

MatiKumpel_ profil fotoğrafı
MatiKumpel_1 yıl önce

duo powróciło rozjebać kolejny team

Filip profil fotoğrafı
Filip1 yıl önce

GL oby udało się pokonać te szczury

TryHardOrGoHome profil fotoğrafı
TryHardOrGoHome1 yıl önce

Make those announcements for every game day, you got talent brother

Youssef Chafcher profil fotoğrafı
Youssef Chafcher1 yıl önce

banger tweet

Zwyro 🇰🇷 profil fotoğrafı
Zwyro 🇰🇷1 yıl önce

Ty bro

Benzer Videolar

Why did I survive
0:38

Sensitive content

Why did I survive

BestofHxC

17,727 görüntüleme • 1 yıl önce