Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Why i don't play #Warzone2😊

163,957 görüntüleme • 3 yıl önce •via X (Twitter)

9 Yorum

Seb profil fotoğrafı
Seb3 yıl önce

That’s your own fault for blasting through a door double tapping Y 😂

Jordi V. profil fotoğrafı
Jordi V.3 yıl önce

Yeah, better play candycrush, there you can't double tap Y

Naughty Waffle profil fotoğrafı
Naughty Waffle3 yıl önce

It’s the YYing making him think he’s good

Will Sappington profil fotoğrafı
Will Sappington3 yıl önce

As if Warzone 1 wasn’t the same way? Lol

Xan profil fotoğrafı
Xan3 yıl önce

As if this didn't happen on Verdansk...🤣🤣🤣

MaseBoogie 🧃 profil fotoğrafı
MaseBoogie 🧃3 yıl önce

Yeah switch weapons as soon as u blow through a door lol. That’s the strat

ë profil fotoğrafı
ë3 yıl önce

😭

s a x profil fotoğrafı
s a x3 yıl önce

swap so fuckin slow i couldn’t tell what gun i had in my hands

TM profil fotoğrafı
TM3 yıl önce

You shouldn't pin this bro. Yeah the stairs suuuuuuck. But you switched guns. That's why you lost. Case closed.

Benzer Videolar