Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Why is he keeping the receipt?🤔

312,957 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Not a Peace Officer profil fotoğrafı
Not a Peace Officer1 yıl önce

Keep this video for future reference on I Blew It episode.

iBhubesi profil fotoğrafı
iBhubesi1 yıl önce

A vanity slave

the 'BROKE' Neighbourhood Mashonisa profil fotoğrafı
the 'BROKE' Neighbourhood Mashonisa1 yıl önce

Okay I see the receipt, manje why phezukwama sofa amndala kangaka...?

Moshe 🇿🇦 profil fotoğrafı
Moshe 🇿🇦1 yıl önce

When you do Laundry, you have to go back and get your load..

thapelo. profil fotoğrafı
thapelo.1 yıl önce

To show his other friends that he over spent last night? I guess...

Basquiat-Plath profil fotoğrafı
Basquiat-Plath1 yıl önce

Ice boys are super annoying and loud

Malisha Ndakula profil fotoğrafı
Malisha Ndakula1 yıl önce

😂😂😂😂

Inenekazi 💃🏽 profil fotoğrafı
Inenekazi 💃🏽1 yıl önce

For taxes maybe bro wants to be a responsible tax paying citizen

水astido profil fotoğrafı
水astido1 yıl önce

If no receipt, this video wouldn't exist.

𝑺𝒂𝒏𝒅𝒊𝒍𝒆 𝑴𝒔𝒊𝒃𝒊 Ⓜ profil fotoğrafı
𝑺𝒂𝒏𝒅𝒊𝒍𝒆 𝑴𝒔𝒊𝒃𝒊 Ⓜ1 yıl önce

Later: We wonder why the owners of Moet & their countries of origin are getting richer…….😊

Benzer Videolar