Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

Woah=Water😅

30,906 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

rafael profil fotoğrafı
rafael1 yıl önce

tt//mrpudidi

公式:ちぃたん☆九州 profil fotoğrafı
公式:ちぃたん☆九州1 yıl önce

Chiitan is an otter mascot so water is Ok.

Dina handiny profil fotoğrafı
Dina handiny1 yıl önce

Polisi sangat lucu banget emang ya

Dekor Rumah profil fotoğrafı
Dekor Rumah1 yıl önce

Emang jadi kelihatan sangat lucu banget ya Kak

rafael profil fotoğrafı
rafael1 yıl önce

Hahaha iya kak

Kirana profil fotoğrafı
Kirana1 yıl önce

Ketawanya bikin nular sekali ya

Diancinta profil fotoğrafı
Diancinta1 yıl önce

Kadang kayak gitu ya jadinya tertawa ra

Tips Excel profil fotoğrafı
Tips Excel1 yıl önce

Lucu banget sih penyebutannya itu

THEKING"S profil fotoğrafı
THEKING"S1 yıl önce

woahh sama dengan water yaa hahaha

neng chi profil fotoğrafı
neng chi1 yıl önce

Well actually, Salah satu muridku jg suka pake British accent just for saying woah boah🤣🤣🤣 means water bottle... She said woah boah. My woah boah 🤣🤣🤣🤣🤣 LOL

Erni profil fotoğrafı
Erni1 yıl önce

Emang jadi kelihatan sangat lucu sekali sih

Benzer Videolar