Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
WTF. Erger kan niet
41,016 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

Geen idee wat ik zojuist heb gekeken, maar als ze plezier hebben vind ik t allemaal prima. Beter dan dat ze op de snelweg gaat zitten ofzo.

Leuk dat Kerolein van der Plas ook nog gewoon leuke dingen doet in haar vrije tijd.

Die mensen hebben gewoon plezier!! Laat ze!….. Je kunt je ook aan alles storen!

Ze bewegen, ze hebben plezier, ze maken zich niet zo druk om wat de omgeving er wel niet van zal denken! Kortom. Zou je ook erns moeten proberen.

ze hebben het wel gezellig samen,nou dat lijkt mij belangrijk toch😄

Ik hoop dat ze een ruime kamer heeft, anders ken ie niet boom-boom-boomen in d’r room !

Ik vind het wel lollig, lekker gek doen en plezier maken. Ik zou gewoon mee gaan doen 😆

Laat ze lekker plezier hebben Maar..... ga het aub NIET filmen!

Bijeenkomst van @gl_pvda

Ik drink nog liever een fles Glorix leeg dan hier een hele avond aan de bar moet zitten, luisterend naar dit….
