Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ya çok aptal ya da kaseti var.
149,196 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

Sizde önce övüyorsunuz aranız bozulunca sövüyorsunuz,,, o kadar ikiyüzlülük var ki sizde yarın aranız tekrar aranız düzelse bunları yazmamış gibi karaktersizce tekrar övmeye başlarsınız

Bu görüntüleri şu an Fatih Erbakan'ı öven CHP medyasından aldım.

Kasetinin olup olmaması devleti ilgilendirmez. Kirli siyasete müdahale edilmesi gerek. Yok yakıt sattı gök silah sattı diyip hiç bisey olmamış gibi devam edilemez. Burası çadır devleti değil..

İkisi de akla yakın geliyor :)

Kaseti var diyorum.

Her şey olabilir..

Çok pis, grup ve genç ilişkilerin döndüğünü düşündüğüm bir porno terör örgütü bu. İnsanları nefsleriyle ele geçirdiler ve istediklerini yaptırdılar. Kaseti olan yok olur, tıpkı ali kırca gibi

Seçim öncesi kaseti çıkar mı diye bekledim. Kasetleri iyi saklamışlar demek ki...

İkinci şıkkı bilemem ama birinci şık daha ağır basıyor sanki

Kaset % 💯🤔
Похожие видео
Ya Reenkarnasyon var ya da elitler hiç ölmüyor..
🔱 Vegalı Gök Bilge 💫
832,968 просмотров • 1 год назад
