Loading video...
Video Failed to Load
Ya gol olsaydı?
215,959 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Greco🇹🇷1 year ago
Bu görüntülere yürek dayanır

公式:ちぃたん☆名古屋1 year ago
Is Messi or Ronaldo the best player in soccer, but this is the answer.

Amokachi1 year ago
İnzaghi hoca haketmişti ama seneye bazı maçları rölantiye almamayı öğrenir artık. İkinci yarı bu takım ligin ilk 9’undam sadece atalantayı yenebildi. Şampiyonluklar oralarda gidiyor işte

Xberger🇦🇹 | 28🏆1 year ago
Halamın bıyığı olsa amcam olurdu

brucewayne1 year ago
Ayağını sikeyim arnutovic piçi

JLD1 year ago
Se mia nonna avesse le ruote...

Nio3631 year ago
çine falan verin gitsin hemen şimdi

umut 🇹🇷🇵🇸1 year ago
Ali Koç her an özel jetini yollayabilir

ƴɓƙøv§ƙā🇦🇷1 year ago
Dumpriz üzgün uyuyacak, tek sevindiğim nokta o. Yoksa bana kalsa inter daha cok haketti
