Loading video...
Video Failed to Load
Ya Üzülsem mi gülsem mi bilemedim
467,856 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Videoyu çeken o.ç. çocuk işçi çakıştırıyorsun ve hiç bir isg önlemi almamışsın. Çocuğu zorbalayıp videoya çekip rezil etmişsin. Ayrıca yükseklik korkusunun çocuk ya da büyük olmakla alakası yok. coğrafya bok işte sosyal medya kınayacağı yerde gülüp paylaşıyor ve pekiştiriyor.

senin oraya çıkmana sebep olan ekonominin ben…

İş güvenliği sıfır. Çocuk haklı neden özel maharetler gereksinki. Korunaklı ve güvenlikli iş ortamı sağlanmalı.

Is var calismiyor dedikleri işler de tam bunlar. İSG emniyeti yok ayağı kaysa öldü sakat kaldı. Artı çocuk

Bı insanın korktuğu şeye gülünmez derdi annem gülmeyi bırak artık zorbalayip videolar çekilip sosyal medyada paylaşılıyor . Senin güldüğün şey onun korkusu zaten ülkenin yarısı psikolojik tedavilik yarisinida el birliğiyle o hale getiriyoruz

O çocuğun arkadaşları vardır neden rezil ediyorsunuz ?

La çocuğa niye dayı tişörtü giydirdiniz

Yaşıtları Pes oynuyor, pc başında takılıyor, tabletten film izliyor, yazlıkta havuz deniz sefasındalar belki garibanlığın ben taaaa mk ya içim sızladı. Büyüdükten sonra tramvalarını yaşayacak sadece gariban doğduğu için. Çocuklar çocukluklarını yaşamalı ya garibanlık olmamalı!

Yaşı küçük korkması normal onu oraya çıkaran da problem , Ah yavrularım ahh

Gençlerimize reva görülen hayat ve çalışma şartlarına bakın! Belki yükseklik korkusu var, belki o iş ona uygun değil ama mecbur bırakılmış. Asıl sorgulanması gereken; bu genci bu işe mecbur eden sistemdir. Layık olduğumuz yaşamı talep etmediğimiz sürece, bu düzen değişmez..
