Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

YAIBA Retro / Remake

3,091,798 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Vasilis21 profil fotoğrafı
Vasilis211 yıl önce

How is the retro version so much better ?

NovaStrike profil fotoğrafı
NovaStrike1 yıl önce

you gotta be delusional to say the old one looks better

RyterSaint profil fotoğrafı
RyterSaint1 yıl önce

The remake is better animated, but the original has them fighting on top of a train? That's way cooler

Justi profil fotoğrafı
Justi1 yıl önce

the original looks more fun and entertaining, there's a lot more going on without it being overwhelming, and the composition is more manga-like. I also prefer how easier it is to look at because of how "relaxed" the contrast is compared to the remake.

Tide profil fotoğrafı
Tide1 yıl önce

Retro version mogs remake

mikey :3 profil fotoğrafı
mikey :31 yıl önce

why is he high

AbominableMechanical profil fotoğrafı
AbominableMechanical1 yıl önce

1993 looks SO good ...

Prinny 8472 profil fotoğrafı
Prinny 84721 yıl önce

Retro is better when anime shifted to digital animation it lost most of it's soul

ZeroSugar profil fotoğrafı
ZeroSugar1 yıl önce

Remake fuckin clears lol. Anyone saying different just wanna hate and dick ride old animation. The old is great but new one is better lol. Yes people remakes can be better than the original sometimes 😱😱.

Melony Worshiper profil fotoğrafı
Melony Worshiper1 yıl önce

Remake once again is fine, but in this comparison I have to give it to the original, more interesting set pieces and more dyanmic movement of the characters (even if for a "gag")

Benzer Videolar

Yaiba is so fucking peak man
1:56

Sensitive content

Yaiba is so fucking peak man

d0nut2x

206,930 görüntüleme • 1 yıl önce