Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

"Yalan" diyebilir miyiz?..😁😁😁

40,237 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)

8 Kommentare

Profilbild von AYLİN İNÖNÜ
AYLİN İNÖNÜvor 2 Jahren

Çok iyi 🤦‍♀️😂😂yaya geçidin de koptum

Profilbild von Merve şenel
Merve şenelvor 2 Jahren

Yani ehliyetini kasaptan alan andavallar var evet 👍 halk arasında öküz deniyor genelde

Profilbild von Elis
Elisvor 2 Jahren

Aynen. Birebir! Eksiği var. Yol vermeden sopayla bir birine girmeler vs.. Yeni yüz yılın Türkiyesi.!!

Profilbild von Kağan
Kağanvor 2 Jahren

Ama onlar kafir.

Profilbild von Ohannesburger
Ohannesburgervor 2 Jahren

Bunun orijinali İtalyanlar için yapılmıştı ama bize de birebir uyuyor. Hatta İtalyan versiyonunu izlediğimde aa, Türkiyeyi anlatıyorlar demiştim. 😊

Profilbild von abdülkadirgirgin
abdülkadirgirginvor 2 Jahren

Günaydın gülerim ben bu güzel animasyona bayıldım

Profilbild von Oktay Ovalıoğlu
Oktay Ovalıoğluvor 2 Jahren

Ne komik bir ülkemişiz. Yalnız eksikleri çok. Mesela kavşağın orada drift atan bir şahin olabilirdi. Politika yazan yerin sonunda Silivri yazan bir bina olabilirdi. Sakallı cübbeli sarıklı birinin yanında çocuk gelin olabilirdi.

Profilbild von mb
mbvor 2 Jahren

Bürokrasi yanlis

Ähnliche Videos