Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
"Yalan" diyebilir miyiz?..😁😁😁
8 Kommentare

AYLİN İNÖNÜvor 2 Jahren
Çok iyi 🤦♀️😂😂yaya geçidin de koptum

Merve şenelvor 2 Jahren
Yani ehliyetini kasaptan alan andavallar var evet 👍 halk arasında öküz deniyor genelde

Elisvor 2 Jahren
Aynen. Birebir! Eksiği var. Yol vermeden sopayla bir birine girmeler vs.. Yeni yüz yılın Türkiyesi.!!

Kağanvor 2 Jahren
Ama onlar kafir.

Ohannesburgervor 2 Jahren
Bunun orijinali İtalyanlar için yapılmıştı ama bize de birebir uyuyor. Hatta İtalyan versiyonunu izlediğimde aa, Türkiyeyi anlatıyorlar demiştim. 😊

abdülkadirgirginvor 2 Jahren
Günaydın gülerim ben bu güzel animasyona bayıldım

Oktay Ovalıoğluvor 2 Jahren
Ne komik bir ülkemişiz. Yalnız eksikleri çok. Mesela kavşağın orada drift atan bir şahin olabilirdi. Politika yazan yerin sonunda Silivri yazan bir bina olabilirdi. Sakallı cübbeli sarıklı birinin yanında çocuk gelin olabilirdi.

mbvor 2 Jahren
Bürokrasi yanlis
