Loading video...
Video Failed to Load
Yalnızlık..
98,545 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Gönlünüzden kopan desteklerinizi bekleriz.

Bilge bir kadın demişti ki “ kalabalıklar içinde yalnız , yalnızken de çok kalabalığım . ”

Bu ben…

🥹

Yalnızlığıyla barışık olan birini kimse yıkamaz.Varken de gerçekte biri ölüm erken alır ve ya ayrılık oluyor hayatında ,sonuçta yine yalnız kalıyor insanlar …! Önce kendim demeli insan.

Benim o sırada herkesin yanında da yalnız kalışım 😅

Yalnız kalmak ya da yalnız olmak çok mühim değil aslında çok zor ya da kötü bir şey de değil. Kötü olan yalnız bırakılmak, yani seni bile isteye yalnız bırakıldığını hissettirmek yaşatmak. Mühim olanda bunu kimseye yaşatmamak. Bu durum hayatın bir işaretidir. Bir çok soruya cevap

#MertYazıcıoğlu

Aha da ben
Related Videos
Sensitive content
"Yalnızlık diğer insanların fiziksel yokluğu değil, hiç kimseyle önemli bir şey paylaşmadığınız hissidir yalnızlık..."
Söz Dünyası
185,619 views • 1 year ago
Sensitive content
güncel yalnızlık
skywalker🇵🇹🇧🇦🇹🇷
244,246 views • 8 months ago
Sensitive content
Yalnızlık paylaşılmaz
Mert
56,982 views • 1 year ago
