Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

98,545 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

deftersanat's profile picture
deftersanat1 year ago

Gönlünüzden kopan desteklerinizi bekleriz.

Hilal Şirin's profile picture
Hilal Şirin1 year ago

Bilge bir kadın demişti ki “ kalabalıklar içinde yalnız , yalnızken de çok kalabalığım . ”

ossobold's profile picture
ossobold1 year ago

Bu ben…

emrepuzo's profile picture
emrepuzo1 year ago

🥹

Nurdanur's profile picture
Nurdanur1 year ago

Yalnızlığıyla barışık olan birini kimse yıkamaz.Varken de gerçekte biri ölüm erken alır ve ya ayrılık oluyor hayatında ,sonuçta yine yalnız kalıyor insanlar …! Önce kendim demeli insan.

Selin Alpay's profile picture
Selin Alpay1 year ago

Benim o sırada herkesin yanında da yalnız kalışım 😅

Eyzz's profile picture
Eyzz1 year ago

Yalnız kalmak ya da yalnız olmak çok mühim değil aslında çok zor ya da kötü bir şey de değil. Kötü olan yalnız bırakılmak, yani seni bile isteye yalnız bırakıldığını hissettirmek yaşatmak. Mühim olanda bunu kimseye yaşatmamak. Bu durum hayatın bir işaretidir. Bir çok soruya cevap

Mertyy's profile picture
Mertyy1 year ago

#MertYazıcıoğlu

ness's profile picture
ness1 year ago

Aha da ben

Related Videos

güncel yalnızlık
0:23

Sensitive content

güncel yalnızlık

skywalker🇵🇹🇧🇦🇹🇷

244,246 views • 8 months ago

Yalnızlık paylaşılmaz
0:28

Sensitive content

Yalnızlık paylaşılmaz

Mert

56,982 views • 1 year ago