Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
YALVARIRIM ACIMA BİZE
74,927 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

EZ GEÇ KOÇPSOR'U, SENDEYİZ BABA

Kusura bakmayın yaptığınız çok çirkin Fenerbahçe her zaman en büyüktür Fenerbahçe'nin yenilmesini isteyen Fenerbahçeli değildir

Çağdaş satanı bilmem de öbür hafta dua et acısın

Aq böyle iş mi olur başkan ve yönetime her türlü eleştirelim ama Fb yenilsin ne demek

Koçspora çakacak insallah hocam benim

inşallah şöyle 3 4 tane vururlarda bize belki bu ali denen mahluk utanır ben gidiyim artık der

öyle sikimsonik tercihleri yoktur 4-1-4-1 oynatır savunmadan pasla çıkarken gol yer en azından sistemi vardır pas oyunu sever ismail kartala saygı duyar GEL SİN

3 atar yollarız bu kim amk

İnşallah yener

Emir kardeş, istersen ben senin yedi sülalenin içinden geçerim ve hiç acımam!
Related Videos
Sensitive content
YALVARIRIM SİK BENİ
ali wincheste͙r 🍊
19,051 views • 4 months ago
Sensitive content
BİZE SALDIRACAKLAR!
Tuğçe Kazaz
156,784 views • 3 years ago
