Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Yanda çatal kaşık da var be

374,595 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

9 Kommentare

Profilbild von ismail TEMİR ‏
ismail TEMİR ‏vor 1 Jahr

Arap kültürü ciddi anlamda migde bulandırıcı

Profilbild von Hasan Gunel
Hasan Gunelvor 1 Jahr

Ne kadar yıkarsan yıka, parmaklara sinen et kokusu çıkmaz günlerce. Elle yemek bir kültür olabilir ama pis olduğu gerçeğini değiştirmez.

Profilbild von efegenclerhesab
efegenclerhesabvor 1 Jahr

El ile yemek nerenin adeti çözemedim

Profilbild von Erkan Tekin
Erkan Tekinvor 1 Jahr

Yemeği yerken çatal kaşık kullanmıyor kutu gazozu bardağa dolduruyor

Profilbild von 与武士杰克
与武士杰克vor 1 Jahr

ya sizene abi sizene amk , siz ilk önce aç karnınızı doyurun öyle milletin yeme kültürüne eleştiri yapın amk, açlıktan ağzınız kokuyor ama her boka eleştiri

Profilbild von iBRA
iBRAvor 1 Jahr

Peygamber efendimiz de böyle yermiş sünnettir derler o zamanlarda çatal kaşık vardı da o'mu kullanmadı ulan ayılar gerçi devenin sidiğini soluksuz içen kilotu bir karış bok la gezen Arap kültürü zihniyetinden ne bekleye bilirsiniz. Pislik den başka

Profilbild von Mr. G
Mr. Gvor 1 Jahr

2000 yılda gelebildikleri nokta bu

Profilbild von bahrix
bahrixvor 1 Jahr

Gazozu da üstüne dökecek sandım ya la

Profilbild von Şaşırdık mı ?
Şaşırdık mı ?vor 1 Jahr

Bardak kullanması şaşırttı, neden eline döküp içmemiş.

Ähnliche Videos