Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Yanda çatal kaşık da var be
374,595 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Arap kültürü ciddi anlamda migde bulandırıcı

Ne kadar yıkarsan yıka, parmaklara sinen et kokusu çıkmaz günlerce. Elle yemek bir kültür olabilir ama pis olduğu gerçeğini değiştirmez.

El ile yemek nerenin adeti çözemedim

Yemeği yerken çatal kaşık kullanmıyor kutu gazozu bardağa dolduruyor

ya sizene abi sizene amk , siz ilk önce aç karnınızı doyurun öyle milletin yeme kültürüne eleştiri yapın amk, açlıktan ağzınız kokuyor ama her boka eleştiri

Peygamber efendimiz de böyle yermiş sünnettir derler o zamanlarda çatal kaşık vardı da o'mu kullanmadı ulan ayılar gerçi devenin sidiğini soluksuz içen kilotu bir karış bok la gezen Arap kültürü zihniyetinden ne bekleye bilirsiniz. Pislik den başka

2000 yılda gelebildikleri nokta bu

Gazozu da üstüne dökecek sandım ya la

Bardak kullanması şaşırttı, neden eline döküp içmemiş.
Ähnliche Videos
İzmir'de bir yanda susuzluk bir yanda çöp krizi var...
TRT Haber Canlı
15,464 Aufrufe • vor 10 Monaten
