正在加载视频...
视频加载失败
😢 Yarın, E... Aurora'nın maçı var...
11 条评论

Raedmoss1 年前
Türk takımının major kazanma işi

belali1 年前
Logo da yarram gibi

calypso1 年前
düşünsene bükreş kupasını EF pardon aurora nın kaldırdığını. xanti ruslara armağan ediyormuş kupayı bir de. delirirsin aq haha

oğuzhan çağlayan1 年前
Ruslarla brezilyalılar maç yapıyor, bize ne amk. Yesinler birbirlerini.

Raedmoss1 年前
:(

RedDeer.Games4 年前
[NINTENDO] Exclusive Now Available ➡️ #AAAclock ➡️ #SwitchOnline #SwitchOLED

𝐬𝟓𝐫𝐠𝐢𝐨 🕸️1 年前
Çok da skmde painden güzel bi tokat bekliyorum

Jl Baba1 年前
Aurorayi destekleyen ve auroranin kazanması için maçı izleyen toptur ibnedir puşttur

allpeerennn1 年前
İzlemiyoz ki

Donksaraylı🇩🇪1 年前
İzlemiyoruz.

Tuna1 年前
Adımız bozuk kanımız değil başarılar pain
