Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

28,544 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Seher Candan profil fotoğrafı
Seher Candan1 yıl önce

Sokakta duran çöp konteyneri fırtına da yerinden çıkıp pıt pıt gelip benim arabama çarptı ben de belediyeyi aradım valla hiç sorgusuz sualsiz hasarımı karşıladılar 🤩🤩canım Memduh bBaşkanım 🤭🤭

ᦋꪊꪜꫀ᭢ 𝓕𝓮𝓷𝓮𝓻𝓫𝓪𝓱𝓬𝓮 profil fotoğrafı
ᦋꪊꪜꫀ᭢ 𝓕𝓮𝓷𝓮𝓻𝓫𝓪𝓱𝓬𝓮1 yıl önce

Pit pit 😂😂😂 gecmis olsun

g a r a v e l profil fotoğrafı
g a r a v e l1 yıl önce

Bu bilgi en çok izmir’de yaşayanların işine yarar :))

lvtyr profil fotoğrafı
lvtyr1 yıl önce

Yeni mucur dökülmüş yoldan geçerken yakınimdaki diğer aracın tekerleğinden mucur taşı fırlayarak aracimin camını kırdı. Acaba bu KGM kaynakli kusur kabul edilir mi?

ᦋꪊꪜꫀ᭢ 𝓕𝓮𝓷𝓮𝓻𝓫𝓪𝓱𝓬𝓮 profil fotoğrafı
ᦋꪊꪜꫀ᭢ 𝓕𝓮𝓷𝓮𝓻𝓫𝓪𝓱𝓬𝓮1 yıl önce

İste bi sorunsal daha !

𝖍ı𝖗𝖆𝖓𝖙 profil fotoğrafı
𝖍ı𝖗𝖆𝖓𝖙1 yıl önce

akape belediyelerinden hiç bir şekilde tazminat yada hasar bedeli talep edemezsiniz

Ali Geçgel profil fotoğrafı
Ali Geçgel1 yıl önce

Hocam sıkıntı şu ki yaralanmalı veya ölümlü kaza olmadıkça trafik polisi arkadaşlar bizi uğraştırmayın tutun tutanağınızı diyor 😂😂

Emre profil fotoğrafı
Emre1 yıl önce

Bunu paylaştığı için gürevden almazlar inşallah😃

osman profil fotoğrafı
osman1 yıl önce

akp li belediyelerin sorumluluk alanındaysa olay ve siz bunları yaparsanız ,silivri soğuktur,chp li belediyenin sorumluluk alanındaysa bunlara gerek yok cimere yazın yeter..

Ömer ŞAHİN🇹🇷 profil fotoğrafı
Ömer ŞAHİN🇹🇷1 yıl önce

Bu hafta Bursa Gemlik yolunda koş koca kaldırım taşına otobanda mecburen çarptım,kaçamadım ki başka araçları tehlikeye atmak istemedim. Lastik yarıldı. Bilsem bu şekilde polisi arardım

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

take the journey