Loading video...
Video Failed to Load
Yaşamak bu değil!
114,882 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

@iyi_psikoloji Bu yoruma katılıyorum meleğim @cigdembaturs! Benim birkaç ay sonra para sıkıntım kalmayacak zaten dedim! Hem de senin gibi kültürlüyüm! Bugün bu ortak kültürümüzü anlatıcam!Yeni seksi pozlarını da aldım kullanıcam! Sırasını hesap ettin! İyi akşamlar yine görüşürüz meleğim!💚💖💘

Hahhahaah bunlari diyen adamın ya büyük bir sömürge ülkesinde yada ekonomisi sağlam bir ülkede yaşaması lazım. Zengilikle felsefe yapanların zihinlere hastayım. Armut herif.

O değilde keşke deprem olmasaydı

Gel kardeşim gel Türkiye’ye akışa bırak kendini

Tek bir soru bu adamın işi ne elinde püro viski duvarda tablolar dedikleri doğru ise geliri ne nasıl geçiniyor.bizde yapalım calismayalim ulan dilensek bize para vermezler.zaten bu lümpenler yüzünden hep bu hayattan şikayet eder olduk

MANDIRA FİLOZOFUNUN YABANCI ŞUBESİ

Bu konuşmanın devamını nereden bulabilirim 🙏🙏🙏

Müthiş bir tespit. İnsan yaşamı çok değerlidir.bunu anlamak ve yaşamayı anlamlı olarak devam etmekte özgürlükten geçiyor.

Arkadaş neyle geçiniyor acaba

Zaman kazanmak zaman kaybetmektir👏👏👏👏👏
Related Videos
Bu maaş, yaşamak için değil; hayattan emekli etmek için var!
Ahmet Davutoğlu
44,006 views • 1 year ago
Sensitive content
Ne zor değil mi? Bu hayatta herşeyden soğuyup Herşey yolundaymış Gibi Yaşamak.
Söz Dünyası
21,270 views • 10 months ago
Sensitive content
Oyun değil ki yaşamak.. (🎧)
8D Music 🎧
218,402 views • 2 years ago

