Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Yaşasın 1 Mayıs!
41,336 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

sizler devrimci değilsiniz, otorite sevici burjuvalarsınız, bu vatanın emekçileri ve gençleri ihanetinizi unutmayacak

her yıl iktidarın belirlediği asgari ücreti kabul eden sendikaların arkasına sığınıp halkı ikiye böldünüz. öğrencilerin taksime gideceğini biliyordunuz buna rağmen Kadıköy dediniz. Kadıköyde de eğlence görüntüleriniz çıktı.bugünkü taksime direnenler halkın saflarindaydi siz degil

Oh rahat rahat yürüyüş yapacaksınız, müdahale yok ondan sonra utanmadan şöyle meydanlardaydık diye ortalıkta anırcaksınız. Taksim'e gidenlere ihanet ettiniz, yalnız bıraktınız. Partinizin adını değiştirin. İşçi ile uzaktan - yakından alakanız yok

🇺🇸 Trump: Better Coverage than 5G...Can you hear us now? 🇺🇸 Get ready to celebrate the 2025 Presidential Inauguration!

Emin değilim ne kadar oy kaybettiğinizden. Ama eminim 1 oy kaybettiğinizden. Dilerim işçilerin adını daha fazla kirletmezsiniz. İşçi haklarını savunacağız derken işbirlikçi olmuşsunuz, bunu da hatırlatmakta fayda var.

REZİLSİNİZ GERÇEK DİRENİŞÇİLER GÖZALTINA ALINIRKEN TACİZ EDİLİRKEN ŞİDDETE UĞRARKEN KADIKÖYDE İKTİDARIN ÇİZDİĞİ SINIRLAR İÇİNDE DANS EDİYORSUNUZ O ALDIĞINIZ %2 OYU DA ALAMAYACAKSINIZ

Size çok ama kızgınım! TİP’li olmaktan gurur duyardım bugünün hesabını nasıl vereceksiniz? Şişli’de emekçilerin gördüğü muameleye açın bakın utanmadan halay çektiniz! Ve hala sessizsiniz çıkıp bir açıklama yapın bari

1.5 oyunuz vardı artık o da yok hükümet solcuları

💪

Bir sonraki seçimde yüzde 0.05 gerçi cozumculerin liberallerin listesinden gene 2 mv cikarirlar

sendikalarla bir oldunuz, trafik polisini bekçiyi yunus polislerini çevik kuvvet yelekleri ve kalkanlarıyla desteğe çağıranlara karşı dava arkadaşlarınızı yalnız bıraktınız. onlar ekstra kanunsuz ordu yığarken siz halkı yalnız bıraktınız
