Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Yavaştan derbi moduna girelim.
37,496 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

BunyaminJK AKPINAR 🦅🇹🇷🇦🇿1 yıl önce
İyi de bip ne la…. Olmamis kaldir bunu orijinali gelsin-:))

YASİN1 yıl önce
Girdik bile beklemedeyiz ahahaha

xonapanes1 yıl önce
😬😬😂

ParS 🇹🇷1 yıl önce
Şunu paylaşmak rezilliktir utanç kaynağıdır kime ne mesaj veriyorsun kaldır bunu hemen

𝓢𝓮𝓶𝓪𝓿𝓲📿1 yıl önce
FAA 🦅

Alptekin1 yıl önce
Atatürk'ün takımları birbirine küfür etmemeli.. Ne Fenerbahçe Beşiktaş'a ne de Beşiktaş Fenerbahçe'ye.. İstiklâl kahramanı bu iki kardeş kulübün büyük taraftarı büyüklüklerini hatırlamalı..

mehmet1 yıl önce
Hahahahhshs

CyPaw1 yıl önce
@yorulduk1903

NevzatDemirBJK 🖤🦅🦅🦅 🤍DijitalevrenTV Youtube1 yıl önce
🤣🤣🤣 🖤🦅🦅🦅🤍
Benzer Videolar
Biz Şampiyonlar Ligi moduna şöyle bi' girelim yavaştan...
Atkılılar 🧣
183,157 görüntüleme • 1 yıl önce
