正在加载视频...
视频加载失败
Yeni bölüm fragmanı
11 条评论

Aaaa ne münasebet senin survivor karakterini ben yarattım? Sen kimsin be ? Egolu terbiyesiz... kadın düşmanı....

Survivor performans üzerine geçtikten sonra artık tadı yok, bu hayatta kalma değil koşup atış yapma yarışması. Nerede açlıktan ağlayan saatlerce balık avlayan yarışma... Lunapark olmuş

Badem barışı satmış insansın sen kimseye yorum yapacak yüzün yok ama maalesef yüzsüz olduğun için yapıyorsun

Hayatı zorluklarla geçmiş, yarışmada başarısına başarı kata kata, kendi kendine ilerleyen birine bare kumpas kurmasaydınız ya. Diğerleri nanaydı da, umarım Dilşah yem olmaz🥹🫠

take the journey

Ayy Ayşe'de kolsuz Sevgi ile yarışıyor diye içten dua ederek dıştanda ağlıyor gibi yaparak nasıl dramatize ediyor

Batuhan bu sattığın kaçıncı insan. Gerçekten hırsın sana çok zarar veriyor, maalesef bunu göremiyorsun. Eskiden çok severdim, ama şimdi öyle diyemeyeceğim. Dilşah'a üzülmüyorum, Poyraz ve Almeda'nın arkasında durmadın. Senin sonunda onlar gibi olacak.

Survivor karakterini ben yarattım diyor kendi yazıp kendi oynuyor şizofren yemin ederim

Adem sen en son konuşacak birisin kusura bakma barışa yaptığın ne olacak herkesten önce sen sattın

Perukhan yakında kendini Allah ilan edecek herkesi o yaratmış masallah aw

Dilşah sana satmış onları Adem hala dedikodu derdindesin
