Loading video...
Video Failed to Load
Yeni nesil ocak sistemi:
706,093 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

Biri gelir bilmez türk kahvesi kutusu gibi bir metali farketmeden üstüne koyar evi yakar. Ocağın gözükmemesi modern de durmuyor gene düz bir yerde gözükse daha iyi. Kim düşünmüşse gereksiz düşünmüş

40 yıllık indüksiyonlu ocağı yeni gibi tanıtmak da bize yakışır

İndüksiyon Ocak, manyetik yani mıknatıslı, ona göre İndüksiyon, özel tencere, tavalarla çalışır, Isı, ateş yok. Tencere, tavalar İndüksiyon değilse çalışmaz, bakır, demir ve her metal olmaz, illa manyetik özellikli olmak zorunda

İndiksiyon bobinini yeni mi buldunuz len. Dünya 50 senedir kullanıyor.

Çok sıcaksa dolaba niye koydun

Çıt çıt çıt sesi duymadan yapamam 😂

hiç yemek yapmam bişe pişirmem yemem öyle köşede dursun diyen insanlar için iyi kdkdkdkdk Sürekli muftakta olanlar için gereksiz aq benim ev de olsa 2 gün sonra evi yakarım

millet bunu yeni gibi davranmaz mı tav oluyorum bizim millete ya günümüz bilgi çağı millet bu sistemle kablosuz şarj yaptı araba telefon kablosuz şarj kaç yıldır var bunla beraber büyük demir sanayide artık kaç yıldır indüksiyon ısıtıcılar kullanılıyor.

yanlışlıkla üstüne telefon koysak ev yanar. nerede güvenlik ?

Saçma
