Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Yeni yıl öncesi Mersin.
591,741 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

her gece 2-3 grup konser veriyor, çatlasanızda patlasanız da yağmur çamur demeden eğleniyoruz. teşekkürler vahap seçer, sen de teksin.

Vahap Seçer Mersini resmen ülkemizin en güzel kentlerinden yaptı...tebrikler @VahapSecer başkan 👏👏👏

💃💃💃

Başkanları cidden çok iyi .her yazım mersinde geçer son yıllarda göç almasına rağmen tertip düzen sosyal aktivite 10 numara.isteyince oluyor demek ki.sanki başka ülke gibi insanlar daha mutlu daha saygılı

Doğulular olmasa güzel şehir

Çevredeki esnaf yeni yıla mutlu girecek en azından o kesin :) Güzel olmuş.

Adana'ya komşu olmasına rağmen çok normal görünüyorlar

Mersin güzel de ah şu sonradan göçen zağnos fareleri olmasa

arkada Mantra çaldığı için tebrik ediyorum Mersin'i🧿🧿
