Loading video...
Video Failed to Load
Yesilgöz walgt van Timmermans.
20,439 views • 1 year ago •via X (Twitter)
8 Comments

Yang Zhongxiu 君子養心莫善於誠1 year ago
vvd wil een tweestrijd, dat is helder. Een driestrijd komt pvdagl beter uit me dunkt. Laat hun eigen Frankenstein ze maar verminken.

Estadio Deportes1 year ago
ES MOMENTO DE DECIR ADIÓS 😪 Tras su partida a Milán, Santiago Giménez no se olvidó del Feyenoord y mandó un emotivo mensaje en sus redes sociales. Te dejamos los detalles de su adiós. 👇 #SantiagoGiménez #Feyenoord #Milán

Monique van der Meer🍉1 year ago
😂😂😂mooi die grote ogen opzetten!

Becs #teamplanet 🌍 #KeerHetTij1 year ago
Net echt 😂

Daniel 🦥1 year ago
😂😂😂

Sophie1 year ago
😂

040 EHV1 year ago
Mooi hoe links nu Yesilgoz de maat denkt te nemen en na de verkiezingen op hun blote knieën komen bedelen of ze alsjeblieft met hun een coalitie wilt vormen. Het kan verkeren.

Willeke🌹1 year ago
En ik walg van Yesilgoz

