Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

"Yeter ki sen benim yanımda ol..Gitme" #UzakŞehir #cihal

30,044 views • 1 year ago •via X (Twitter)

7 Comments

Deniza's profile picture
Deniza1 year ago

Abla gidecek mi? Sezon finali iyi bitmez herhalde

Sunshine Letters's profile picture
Sunshine Letters1 year ago

Give your beautiful wife a gift she can cherish forever.

Periux 💜's profile picture
Periux 💜1 year ago

Sevda Erginci'nin önümüzdeki sezon için bir proje düşünüp düşünmediğini biliyor musunuz?

Burcu Ağca's profile picture
Burcu Ağca1 year ago

Öpüşme ile bitirdiler işte sezonu

Başak's profile picture
Başak1 year ago

İşte görmek istediğimiz Albora aşireti ağası Cihan Albora. Sonunda uykusundan uyandı. Darısı ikinci sezona

Kazibe's profile picture
Kazibe1 year ago

İkinci sezon inş tekrar uykuya yatmaz :)

mira_güneş's profile picture
mira_güneş1 year ago

Ben sarsıcı bulamadım sezon finalini çok daha farklı da olabilirdi..senarist gerçekten ilk sezon başındaki gibi özenmiyor hikayelere.

Related Videos

"Kanada'ya dön."den "Yeter ki sen benim yanımda ol."a 🤍
0:28

Sensitive content

"Kanada'ya dön."den "Yeter ki sen benim yanımda ol."a 🤍

delilah

15,200 views • 11 months ago