Loading video...
Video Failed to Load
"Yeter ki sen benim yanımda ol..Gitme" #UzakŞehir #cihal
30,044 views • 1 year ago •via X (Twitter)
7 Comments

Deniza1 year ago
Abla gidecek mi? Sezon finali iyi bitmez herhalde

Sunshine Letters1 year ago
Give your beautiful wife a gift she can cherish forever.

Periux 💜1 year ago
Sevda Erginci'nin önümüzdeki sezon için bir proje düşünüp düşünmediğini biliyor musunuz?

Burcu Ağca1 year ago
Öpüşme ile bitirdiler işte sezonu

Başak1 year ago
İşte görmek istediğimiz Albora aşireti ağası Cihan Albora. Sonunda uykusundan uyandı. Darısı ikinci sezona

Kazibe1 year ago
İkinci sezon inş tekrar uykuya yatmaz :)

mira_güneş1 year ago
Ben sarsıcı bulamadım sezon finalini çok daha farklı da olabilirdi..senarist gerçekten ilk sezon başındaki gibi özenmiyor hikayelere.
Related Videos
0:28
Sensitive content
"Kanada'ya dön."den "Yeter ki sen benim yanımda ol."a 🤍
delilah
15,200 views • 11 months ago
