Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Yine ACIMAMIŞ 😎
24,255 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

1967 TRaBZoN FC 🇹🇷 ﺦ 🏆2 yıl önce
@Sevgimylmz61 ama gelde bunu kuş beyinsizlere anlat

👑🅰🅳🅴🅼 & 🅾🆉🆃🆄🆁🅺 🏆2 yıl önce
Bu net açıklamalar ile gel bize

Mehmet Kahveci 🏆2 yıl önce
Keşke bize acısa da istifa etse

Onurachuuu2 yıl önce
Asbaşkan için muazzam biri ama başkanlık için yetersiz olduğunu düşünüyorum

Uğur Can 🇹🇷2 yıl önce
Nah bu kadar

Emirhan Bekar2 yıl önce
Darbeyle gelen yönetimden ne hayır gelir Ne kadar başarılı olurlarsa olsunlar 3. Mehmet ve 2. Selim misâlî anılacaklar Herşey belki de Ahmet Ağaoğlu'nun havalimanı açıklamasından sonra başlayıp sonrasında ise Bakanın açıklamasıyla devam etti

Serhat Aktaş2 yıl önce
Saplamış

m.canturkk2 yıl önce
Eğer o koltukta oturupta acıyarak konuşursa acınacak duruma düşer bu şekilde had husus bildirerek açıklamalar yapmalı yapmak zorunda nokta ayrıca 10 kilo daha daşşak basmış
