Loading video...
Video Failed to Load
yine de en güzeli..
10 Comments

kendimi ağlatacak bir şey buldum yine, canıma kastım var

Biz burdan devam

Kıyaslama yapmak saçma,kız kendine has yorumlamış

Konudan bağımsız İbo show da konuklar şarkı söylerken İbrahim Tatlıses in girdiği tripleri izlemekten şarkıya odaklanamıyorum 😂

niye bu kıyas anlayamıyorum melike şahinin ebru gündeş gibi okumaya çalıştığını asla düşünmüyorum. kendi tarzıyla gayet başarılı bu parçada da. ha şöyle de bi şey var ebru gündeşe yetişebilecek bir performans mümkün değil zaten.

Ebru Gündeş'in söylediği şarkı herhangi sese kapanmıştır nokta

Bir de duman konserinde dinlemenizi öneririm.

Melike şarkıyı öttürmüş resmen orjinaliyle kıyaslanamayacak kadar mükemmel söylemiş. Ebru'da neredeyse şarkıyla göbek atacak.

Ebru gündeş dönn ne olurr dediğinde iki elin kan da olsa koşarsın melike şahin’e görüldü atar yatarsın🫠

Melike Şahin daha güzel yorumladı 🥹
