Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
yine haklı çıktı..
20,903 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
8 Kommentare

Çöp kadro, yönetimin saçmalıklarını falan kimse konuşmadığı için haklı tabi. Cl de play offu garantilemiş olması bile mucize elindeki kadroyla. Yediler hocayı

Neresi haklı,futbolculugu neydiki, hocalığı neydi,SERGEN İN ,AT KOŞTURMKTAN,kendi i.bitirdi,Nuri Şahin le.arasımda ,Sıra dağlar var

Ayrıca Dortmund un kadrosu çok yetersiz bir kadro,adam daha ne yapsın,

Şaka bi yana adam o leş kadroyla ersinle falan bjk yi şampiyon yaptı

Talisca yolda geliyor

Mourınho yu gönder bunu al şampiyon yapar

Guardiola Barcelona'ya, Solsjkaer United'a, Zidane Real Madrid'e, Aykut Kocaman Rıdvan Dilmen, Emre Belezoğlu Fener'e, Fatüh Terüm Galatasaray'a nasıl olduysa; Nuri de Dortmund'a öyle hoca oldu. Efsanesi oldukları takım genç hoca adayını kulüplerinde denedi bu kadar basit. Sen tecrübesizken isteseydin Beşiktaş'ta seni yapardı. Bu kadar istendiğimi bilseydim hemen gelirdim demesini biliyordun.

Bir teknik adamın o takıma damga vurabilmesi için EN AZ 1.5 sezon çalıştırması gerekir. Özel durumlarda bu süre kısalabilir ama 1.5 sezon çalışmadan karar verdiğinde potansiyelini görmeden kovmuş olursun. O yüzden de her ligde başa oynayan takımlar aynı hocayla devam edenlerdir.
