Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Yiyen varmı bunu
12,482 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 44

Çok güzel olur🤭

Bilmiyorum

Salatası harika olur 👌😋

Ciddimi

Hastasıyız dede ben denizden babam çıksa yerum 😲

Allah Allah

Çok severim

Çok lezzetlı, kalamar yemedın mı hiç?

Hafta da bir mutlaka yeriz. Çok lezzetlidir

Superrrrrrr

Öyle mi

Aşırı lezzetli ve oldukça pahalıdır

😀😀😀

🤮

Bende aynı

Bi de işkembeye laf ederler 😁

Bu kadar tefferuata gerek yok. Temizlenmişi bir saat soda da bekletip halka halka keserek kızartma çıtır çıtır afiyet olsun.

Ne biçim yemek ahtopot haslamasi

Bedava verseler asla yemem ahtapotu. Yazık diğer malzemelere.

Çok seven varmış

ayda en az 5 defa damat didim körfezini kuruttu..

Tövbe bismillah 😁

Yazık değil mi bu hayvan katline girmiyor mu. Yemek için hayvanlar katledilir mi diyen ekip nerde.

Olmaz mı 🤣 bunu herkes pişiremez.

Ben yedim çok güzel

Ben dönerini yedim

Bunun

Mide bulandırıcı

Banada göre

Aman ha ben almayim iyi akşamlar diliyorum

Bende

👍

Var..olsada..yesek..

Çanakkale 'de yedim 🤭 geçen yaz

🤚

Afiyet olsun

Ahtapot yerim 😋

Yok ya

Vantuzları temizlenmez

🤭evetttt🙏🙏🙏

Afiyet olsun

Çok lezzetli 😁

İçim disima geldi.

whoa have you heard this yet?
Похожие видео
Sensitive content
Bunu yiyen üç gün acıkmıyor; Padişah tostu 750₺
Yemek Terörü
563,857 просмотров • 2 месяцев назад
