Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

YOK ARTIK⁉️⁉️😳🤷🏻‍♀️

10,616 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)

3 Yorum

Salih Hoca profil fotoğrafı
Salih Hoca2 yıl önce

@AteistRuh Huzurlu aksamlarınız olsun Belgin arkadaşım saygılarımla selamlıyorum yüreği güzel insan ⭐💐

Belgin profil fotoğrafı
Belgin2 yıl önce

@SalihArtik44 @AteistRuh İyi akşamlar Salih can🙋‍♀️

anka_ateşi profil fotoğrafı
anka_ateşi2 yıl önce

@karadeniz8 Nestlé İsveç değil, İsviçre markasıdır.

Benzer Videolar