Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Yorum sizin….

460,396 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Bülent Tekcan
Bülent Tekcan1 год назад

Parmak izinden tespit yapıp kamu cezası uygulayacaksın ve afişe edeceksin. Çoğu yer bu vatan hainleri yüzünden bu durumda 😡

Фото профиля İzafiyet 🔥
İzafiyet 🔥1 год назад

İnsanlar çok kötü çevreyi kirleten insanlar başkasına ve kendine saygısı olmayan basit varlıklardır... yazık ya..

Фото профиля 𝐒𝐢𝐧𝐞𝐦
𝐒𝐢𝐧𝐞𝐦1 год назад

Bok yesin, boğazına dizilsin. Benim yorumum bu

Фото профиля Huelya
Huelya1 год назад

Malesef insansı hayvanlar her yerde var

Фото профиля Wilhelm Colmar von der Goltz
Wilhelm Colmar von der Goltz1 год назад

Laikliğin vazgeçilmezi olan alkol ve onu içmekten gurur duyan kemalistler insanlıktan nasibini alamamış birer hayvan oldukları için sevgili ata bu görüntüler normal

Фото профиля ceyrancı 🕊
ceyrancı 🕊1 год назад

İnsan değil bunlar adi bunlar bize insan demezler adam demezler kendi kafalarına ama bizim bir çikolatanın sakızın kağıdını bile cebimize koyup çöpe atana kadar beklediğimiz gibi bekleyemez bu embesiller 🤬🤬

Фото профиля Semra Şevki
Semra Şevki1 год назад

Ayyy sormayin. Soylene soylene geziyoruz bunlar yuzunden. Esim boyle torbalarca cop topluyor gezdigimiz yerlerde. Ama bitmiyor bunlar bitmiyor. Terbiye almamislar, terbiye edecek bir ceza sistemi de yok😥

Фото профиля HakanX•58¹⁹⁰⁷
HakanX•58¹⁹⁰⁷1 год назад

Ayıların bu mevsimde kış uykusundan uyandıklarına ilkkez şahit oluyorum.

Фото профиля 𝐔ğ𝐮𝐫
𝐔ğ𝐮𝐫1 год назад

Nasıl bi familyaysa bunlar her yerdeler 🤦🏻‍♂️

Фото профиля Nurdan@BJK
Nurdan@BJK1 год назад

Çevre koruma-ma da dünyada ilk sıralarda olduğumuza yemin edebilirim. Nereye gidersek gidelim bunu yapmayı başarıyoruz. Dünya bak işine!

Похожие видео