Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

50,020 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Gökcenk Cüneyt YILMAZ
Gökcenk Cüneyt YILMAZ1 год назад

@bilaluzun2023 Herkes seçimlerinin sonuçlarıyla er geç yüzleşir. Bu toplumlar içinde geçerlidir. Muhalif insanların kaderiyle oynandı ve hala oynanıyor. Haksızlık karşısında susan ses çıkarmayan bir halk daha da kötü günlere yelken açar. Kimseye üzülmüyorum artık.

Фото профиля Ercan Erzincan
Ercan Erzincan1 год назад

Abicim bu sıkıntı çeken dayılar teyzeler oy vermiyor mu bunlara

Фото профиля Svly
Svly1 год назад

Resimde görüldüğü üzere maalesef

Фото профиля TC FUAT ÇİFTÇİ
TC FUAT ÇİFTÇİ1 год назад

Bunlara sorsan belki AK Parti'ye oy vermişlerdir....

Фото профиля METİN DOĞAN
METİN DOĞAN1 год назад

O emekli dedeler bu gün yaşadığımız sıkıntıların sorumlusu,(düzgün insanlara lafım yok) gerisi gebersin amk,ülkemizin,çocuklarımızın geleceğini,çaldırdılar.

Фото профиля Arondemur
Arondemur1 год назад

Kime oy verdiklerine bakarım. Onlardan daha çok gençlere üzülüyorum. Eğitim iş hepsi neredeyse imkansız ve mezarda emeklilik

Фото профиля Alper Hülagü
Alper Hülagü1 год назад

Bu iktidara en çok oyu emekliler ve çiftçiler verdi. O yüzden hiçbirine acımıyorum.

Фото профиля Yazıcı
Yazıcı1 год назад

Belki dedeler halinden memnun ancak biz bu yaşlara geldiğimiz zaman çalışmak istemiyoruz.

Фото профиля sadun dumlupınar
sadun dumlupınar1 год назад

Gecen sene bu 2 amcanın akp ye oy verdiğine yemin ederim. Ama ispatlayamam

Фото профиля Barış
Barış1 год назад

E işte kuru soğan yeriz diyordu bazıları, diğerleri de mangal partisi yapıyor 👍 yani???

Похожие видео