Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Za našu decu!
11,698 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

Milan Pavlović1 yıl önce
Čuju se u prenosu obraćanja!!!

Stecajac1 yıl önce
Jače deco Najjače što možete

Lilly1 yıl önce
Cujete se!!! Idemo!

Bugarinovic1 yıl önce
Нема ничег лепшег

Stecajac1 yıl önce
Neka se najjače jave

CrniMilan1 yıl önce
Sudenti uradili vise za nasu zemlju nego cela opozicija

Biljana Lukić1 yıl önce
Nego mi matori, koji smo krivi što su odrasli u Stradiji!

madjionicar1 yıl önce
Bravo deco! Vaši zvižduci i povici se čuju na svim TV na kojima Hulja drži govor

Ne lomite mi bagrenje1 yıl önce
Divni su

beodra1 yıl önce
Tooo !!!!
