Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Zie je het al?
70,738 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
9 Kommentare

Die gaat toch recht door je ziel. En ik vrees net als Thierry dat hij het niet gaat redden. De massa hypnose zal niet doorbroken worden. Er wordt voor teveel afleiding gezorgd.

We gaan van dag tot dag, blijven genieten en ons eerlijk uitspreken en we zien wel waar het ons brengt.

Binnen twee minuten zoveel waarheden benoemen, vanuit een bloedend hart. Vergelijk dat nu eens met het valse emotie-gewauwel van die linkse bloemetjesjurken. Wat zie en voel je dan?

Clowntje Klaver 😉hilarisch. Maar goed, we laten het NIET gebeuren. C’est ca.

Zo is dat.

Nog eentje hij werd helemaal gedemoniseerd Jan Maat

Het lukt Thierry niet in z'n eentje. Maar dat hoeft ook niet. Wij zijn in de afgelopen periode gaan staan en zullen nooit meer buigen, dat gaat gewoon niet meer. En iedere dag gaan er meer mensen staan, ook zij zullen nooit meer buigen.

IJZERSTERKE SPEECH!!!

Ik zie het al tijden, maar ik vind ook dat er veel te weinig gebeurt. Al tijden. Dat was in de covidperiode wel anders, toen gingen aardig wat lui de straat op. Terwijl het nu in feite nu al allemaal al veel erger is dan toen.






