Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
"Zo moe van de dubbele standaard":
59,506 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
8 Yorum

De dubbele standaard heeft enkel tot doel het hele westen te ondermijnen. En de usual suspects maken er gretig misbruik van.

Murray is on 🔥. Pleit nu openlijk for repatriatie van immigranten die de cultuur van hun nieuwe thuisland niet respecteren willen. Al die pro-Hamasdemonstranten met een dubbel paspoort moeten een enkele reis terug naar het land van herkomst krijgen, zo zegt ‘ie in dit interview.

Het is gezien, het is niet onopgemerkt gebleven. 🇮🇱🕊️

Dat dus

Het grote verschil is dat "het westen" Israel steunt in het afslachten van burgers in Gaza. De dubbele standaard is dat de VS mensenrecht schendingen gebruikt om geopolitiek te drijven op andere plekken in de wereld maar nu wanneer een bondgenoot het doet is het veroorloofd.

Maar nu zijn het de Joden en dat maakt een verschil wanneer je Jood=duivel mentaliteit hebt.

Het wegkijken. Al die jaren wegkijken kan geen “oprechte” bedoelingen hebben. Ze zijn allemaal vaak genoeg gewaarschuwd. Ik haat complotten maar damn hier moet een uiterst kwaadaardige agenda achter zitten.

@CorStapel Ik weet nu zeker dat ik op Wilders ga stemmen.
