Loading video...
Video Failed to Load
Από ώρα σε ώρα...
48,250 views • 1 year ago •via X (Twitter)
9 Comments

Όλα αυτά γίνονται για να παραμείνει ο Μπίμπι στην εξουσία, γιατί αν την χάσει μπορεί να καταλήξει στη μπουζου. Τον Τραμπ όλο και από κάποια λίστα (στυλ Επσταιν) τον "κρατάνε".

Θυμαστε τα ταχαμε οπλα μαζικης καταστροφης του Σανταμ? Ειναι τοσο ηλιθιοι που επαναλαμβανονται.

Τι ψυχοπαθείς κυβερνάνε τον κόσμο...

2 βδομάδες να ισιώσουμε την πυρηνική καμπύλη

"Σε λιγο καιρο το Death Star του Ιραν θα ειναι λειτουργικο..."

ολοιδιος ο ΜΙΖΑΤΑΚ στην παραπλανηση στο ψεμα κ στην πουστια διδυμοι ειναι ρε τωρα αυτος ο Νετανιαχου δηθεν ενημερωνει τον κοσμο για τα δικα του πυρηνικα ας μας πει που ειναι παρανομα

Γιατί είσαστε πουτάνες των Χαζάρων και σας πιάνουν μαλάκες οι πουστοβρεττανοι και οι αδερφές οι σατανοσιωνιστές.

Οι επόμενες βδομάδες είναι κρίσιμες...

Αυτός ο μαλάκας θεωρεί ότι είναι αστείος; Πείτε του ότι ανάμεσα στους μουλάδες και την κωλοτρυπίδα του, υπάρχει μόνο ο Μπίμπι.


