Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

48,250 views • 1 year ago •via X (Twitter)

9 Comments

John Stallone's profile picture
John Stallone1 year ago

Όλα αυτά γίνονται για να παραμείνει ο Μπίμπι στην εξουσία, γιατί αν την χάσει μπορεί να καταλήξει στη μπουζου. Τον Τραμπ όλο και από κάποια λίστα (στυλ Επσταιν) τον "κρατάνε".

adonis's profile picture
adonis1 year ago

Θυμαστε τα ταχαμε οπλα μαζικης καταστροφης του Σανταμ? Ειναι τοσο ηλιθιοι που επαναλαμβανονται.

Αγαμήτωρ Πολυμήστορας's profile picture
Αγαμήτωρ Πολυμήστορας1 year ago

Τι ψυχοπαθείς κυβερνάνε τον κόσμο...

MagranadeIsFree's profile picture
MagranadeIsFree1 year ago

2 βδομάδες να ισιώσουμε την πυρηνική καμπύλη

geoblueGR's profile picture
geoblueGR1 year ago

"Σε λιγο καιρο το Death Star του Ιραν θα ειναι λειτουργικο..."

pro diaz's profile picture
pro diaz1 year ago

ολοιδιος ο ΜΙΖΑΤΑΚ στην παραπλανηση στο ψεμα κ στην πουστια διδυμοι ειναι ρε τωρα αυτος ο Νετανιαχου δηθεν ενημερωνει τον κοσμο για τα δικα του πυρηνικα ας μας πει που ειναι παρανομα

ТРЕЙОН ВЛАДИМИРИДИС's profile picture
ТРЕЙОН ВЛАДИМИРИДИС1 year ago

Γιατί είσαστε πουτάνες των Χαζάρων και σας πιάνουν μαλάκες οι πουστοβρεττανοι και οι αδερφές οι σατανοσιωνιστές.

Μυαλοπώλης's profile picture
Μυαλοπώλης1 year ago

Οι επόμενες βδομάδες είναι κρίσιμες...

Cpt Kouk's profile picture
Cpt Kouk1 year ago

Αυτός ο μαλάκας θεωρεί ότι είναι αστείος; Πείτε του ότι ανάμεσα στους μουλάδες και την κωλοτρυπίδα του, υπάρχει μόνο ο Μπίμπι.

Related Videos