正在加载视频...
视频加载失败
ΑΣΥΛΛΗΠΤΟ 🤯❤️ #olympiacosfc
56,511 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
9 条评论

Αν ειναι αυτη τη φανελα να την παρουν μονο οσοι ειναι στην αθηνα καποιος χεστηκε. Αυτο ειναι ντροπη για ολους τους αλλου τους ολυμπιακους που δεν γινετε να βρισκονται εκει. Στο red store δεν εχουν ανεβασει τιποτε. Ο ολυμπιακος δεν ειναι μονο η αθηνα και ο πειραιας@olympiacosfc

Έτος 2025 και δεν μπορούν να παραγγείλουν ηλεκτρονικά! Έλεος που είμαστε,το 1980?

χ10 γραφει ο παπατζης χαχαχα

Δεν πειράζει Ανδρέα μου. Εγώ το έζησα με τα μάτια μου. Εσύ κάτσε να «πολεμάς» στο Χ. Καλή καρδιά ❤️

Δίνουν και στο κατάστημα στο Μοναστηράκι😳Δε λέω ψέμματα αλήθεια

Στις 6 που πήγαμε ήμασταν 20 άτομα...9.20 είχαμε φύγει με τις φανέλες .Αύριο θα παμε όπως πρέπει να γιορτασουμε

Άμα βρω εγώ μπλούζα στο e-shop, θα βγω με αίματα

Πιστεύω να έχουν τυπωθεί αρκετές

@deer_kiler Η ουρά είναι για τα εισιτήρια για τον επαναληπτικό ;
