Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

Δίλλημα φοβερό !!!

12,972 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Pytheas's profile picture
Pytheas1 year ago

Μόνο η γλώσσα έχει απομένει σαν συνδετικός κρίκος με τους προγόνους μας....

GREEK_PILOT_GT's profile picture
GREEK_PILOT_GT1 year ago

Εχουν μείνει και ατόφιοι από τότε έλληνες πολλοί .. Αυτό που λένε μοντέρνοι έλληνες εγώ δεν το ακούω καλά .. Ποιοι άλλοι μοιάζουν σαν και εμάς εκτός από τους Ιταλούς που είναι έλληνες και πέρα βρέχει .. ;; Κανείς ..! Ποιοι μοντέρνοι τότε ;

⚖️🔥«Ἐν Τούτῳ Νίκα»🔥⚖️'s profile picture
⚖️🔥«Ἐν Τούτῳ Νίκα»🔥⚖️1 year ago

Κανένα δίλημμα. Διλήμματα Έχουν οι ραγιάδες που θέλουν να ομοιαζουν με βαρβάρους για να μην τους πούνε "οπισθοδρομικους" Το αμερικανοσιωνιστικο πνεύμα έχει ισοπεδώσει Τα πάντα. Είδε κανείς να ανησυχούν οι Ασιάτες επειδή οι Δυτικοί είναι ηλιθιοι ;

Stef Du Piree's profile picture
Stef Du Piree1 year ago

Κανένα δίλημμα. Τα ελληνικά είναι η βάση των λατινικών. Ας είναι καλά οι φουντεμποροι από την Τζαμάικα , και θα ήταν παγκόσμια.

Markos G 🇬🇷's profile picture
Markos G 🇬🇷1 year ago

Το λατινικό αλφάβητο είναι μια παραλλαγή του ελληνικού αλφαβήτου. Οι αρχαίοι Ρωμαίοι πήραν μια μορφή του ελληνικού, έκαναν κάποιες μικρές αλλαγές κι έτσι δημιουργήθηκε το λεγόμενο λατινικό αλφάβητο. Είναι παράλογο οι Έλληνες να εγκαταλείψουν το αυθεντικό για μια παραλλαγή του 😂

Βασιλειος's profile picture
Βασιλειος1 year ago

Με το λατινικό όντως θα μας διάβαζαν εύκολα οι ξένοι, όμως πώς να σου κάνει καρδιά ν' αφήσεις το ελληνικό αλφάβητο ?...

GREEK_PILOT_GT's profile picture
GREEK_PILOT_GT1 year ago

Πρώτα να το αφήσουν οι Κινέζοι ωστε να συνεννοούνται με την αγορά .. δισεκατομμύρια λέμε τώρα Εμείς θα πάμε να αγοράσουμε κανένα αυγό από κινεζική κοτα 🤣🤣 Δεν έχουμε κανέναν λόγο να αλλάξουμε τίποτα αφού μας έχουν διαβάσει ήδη και κρίναν και από πάνω ότι του Ηροδότου η ιστορία είναι ψέμματα .. Άσε δεν θες να σε διαβάζουν .. Μακεδονίες θα φυτρώνουν παντού 🤣🤣

Ioannis Papadopoulos's profile picture
Ioannis Papadopoulos1 year ago

Τών φάγανε και αυτόν μαζί με τον Χριστόδουλο.

opados4a's profile picture
opados4a1 year ago

οι Κινέζοι που γράφουν ορνιθοσκαλίσματα γιατί δεν εξαφανίσθηκαν ?

GREEK_PILOT_GT's profile picture
GREEK_PILOT_GT1 year ago

Τι εξαφανίστηκαν .. πιστοί στις παραδόσεις των έχουν ξεπεράσει τους πάντες .. Παραεμφανίστηκαν θα έλεγα 🤣🤣🤣

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

- Miami

Related Videos

Πριν βγάλω το Δελτίο Τύπου και τα βίντεο από την καρικατούρα που έχει καταντήσει ο Δούκας το Δημοτικό Συμβούλιο, θα πω δυο πράγματα για τα σημερινά χάλια. Στα Προσφυγικά της Λεωφ. Αλεξάνδρα υπάρχει μία κατάληψη, η οποία αντιδρά στα σχέδια της Περιφέρειας για αποκατάσταση των κτιρίων, γιατί θα τους πετάξουν έξω. Αν και ο Δήμος δεν έχει σχέση με το έργο, είναι ΕΣΠΑ της Περιφέρειας, θεώρησε καταπληκτική ιδέα να μας φέρει τους καταληψίες μέσα στο συμβούλιο να το συζητήσουμε. Την προηγούμενη φορά εκτός ημερησίας και αυτή την φορά εντός ημερησίας. Στο μεταξύ συγκέντρωση απ'έξω, έξω από την πόρτα με την αστυνομία σε νιρβάνα, να ουρλιάζει καθ'όλη τη συνεδρίαση. Κωνσταντίνου, Ρούτσι, που μίλησε κιόλας, και διάφοροι άλλοι να μας λένε τι φοβερό έργο κάνει η κατάληψη. Στη δική μου τοποθέτηση και όχι μόνο ουρλιαχτά, γιουχαϊσματα, αλαλαγμοί Ζουλού και "Παπαδοπούλου κουφάλα έρχεται κρεμάλα". Αυτά τα γνώριζε ότι θα γίνουν βέβαια το Δουκάτο, αλλά μας πετάει στην αρένα με τα ζώα, κυριολεκτικώς, για να τα ευχαριστήσει για τη στήριξη τους. Αφού τελειώνει το θέμα, τα ακούει και ο Δούκας από δαύτους, φεύγουν. Συνεχίζουμε και ξαφνικά ακούμε φωνάρες. Και μπαίνουν μέσα κάτι τύπισσες με μία τεράστια σημαία της αναρχίας να κυματίζει, κάτι είχαν πιει χωρίς αμφιβολία, και αρχίζουν τα πέρα δώθε και τις φωνές και τους τραμπουκισμούς μέσα στο συμβούλιο. Τελειώνει η συνεδρίαση άρον άρον. Ο Δούκας φυγαδεύτηκε και μας παράτησε εκεί μέσα με αυτούς. Καμία μέριμνα για την προστασία του Δημοτικού Συμβουλίου. Αστυνομία πουθενά. Ασφάλεια πουθενά. Δεν το έχω ξαναδεί αυτό πραγματικά. Φύγαμε τελικά αρκετοί με τον Μπακογιάννη και την ασφάλεια του από σκάλες και διαδρόμους. Δεν ξέρω τι δεν έχει καταλάβει ο Δούκας ακριβώς, αλλά κάποιος να του πει ότι η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου δεν είναι συνέλευση κατάληψης. Δεν διακόπτονται έτσι οι συνεδριάσεις θεσμικών οργάνων. Εδώ υπάρχουν ευθύνες και του ίδιου που κλειδώθηκε μέσα στο γραφείο του και της Λιμνιωτάκη της Προέδρου. Και τέλος πάντων αν θέλει να κάνει διάλογο με τις καταλήψεις ας πάει από εκεί. Είμαι πεπεισμένη ότι ο Δούκας είναι σε ευθεία επικοινωνία με τους χώρους αυτούς. Είναι σε συνεννόηση. Και εκτός αυτού δεν τον ενδιαφέρει καθόλου μα καθόλου η προστασία των θεσμικών οργάνων, των διαδικασιών και των ανθρώπων. Την έχει διώξει την Αστυνομία ο Δούκας από το Δημαρχείο. Και αν ήταν στο χέρι του θα την είχε διώξει και από την πόλη, την οποία θα την άφηνε στους μπάχαλους να παίζουν. Τραγικός. #Αθήνα #Δημοτικό_Συμβούλιο #Δούκας

Ελένη Παπαδοπούλου - Δημοτική Σύμβουλος

41,465 views • 2 months ago