正在加载视频...
视频加载失败
Εγώ μετά το κούρεμα
47,210 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
11 条评论

θα μπορούσε να γίνει κ ρεμπέτικο : Τα κουρτινάκια. 🎵

- Promises

Αχαχαχχαχαχαχαχα κλαιιωωω που πηρε και το σεσουάρ να κανει αναπαρασταση😂😂😂😂

Κάπως έτσι ουρλιαζω κι εγω κάθε φορά 🤣

Να είχαν τόσο πάθος για όλα όσα γίνονται γύρω μας θα ήμασταν καλύτερη χώρα από το ρδελομπου που είμαστε τώρα

είδα ολοκληρο το βίντεο μπράβο μου

@DidiDiaDes Ούτε εγώ έχω βρει μια καλή κομμώτρια. Έχει δίκιο η κοπέλα, δεν ξέρουν να κάνουν τη δουλειά τους

Εγώ μόνο αυτά τα κουρτινάκια ξέρω! Δεν μπορώ, κλαίωωωωωωωω 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Ακραίο όμως να μην μπορείς να αντιληφθείς την διαφορά ανάμεσα στα κουρτινάκια και τις αφέλειες. Έχει απίστευτη υπομονή η κοπέλα, χαρά στο κουράγιο της με όσα ζεί. Γράψτε της κομμωτήρια να ξέρουν από κουρτινάκια να γλιτώσει και αυτή κι εμείς μαζί.

Το σκυλί είμαι εγώ

Νέα γενιά σου λέει μετά.... Αυτά είναι προβλήματα,τι να έλεγε δηλ. κ το 10χρονο που "έφυγε" προχθές από καρκίνο.... Εδώ η δεσποινίδα 🤮 δεν βρίσκει κομμωτήριο,να της φτιάξει "κουρτινάκια" για τα οποία ευχαρίστως θα έδινε 50€!!!!!



