Loading video...
Video Failed to Load
Καλά πήγε αυτό.
25,073 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Ε τον φουκαρά τον Γιώργη, @kouvie , να θέλει να γελάσει και να μην μπορεί.... Το μεγάλο γέλιο θα πέσει με την επιστροφή του Ζαβού!

@elenasagiadinou Καλά του κάνει του μαλακα....που μας την φόρτωσε! Έτσι!

Κανει μεγαλο λαθος η Ζωη... Ο Ζηκος ειναι ο μονος μορφωμενος και λογιστικα κατηρτισμενος αριστερος...🤣🤣🤣🤣🤣

Χαχαχαχαχα γαμημενο κάρμα δεν χαρίζεσαι σε κανέναν 🤣🤣🤣

Επιτέλους είπε κάτι στο οποίο συμφωνώ απόλυτα

Ωχ ωχ ωχ

- All I Knew

Ομολογείστε. Της έχετε κάνει ιδιαίτερα μαθήματα. Μόνο η Ομαδα Αλητείας θα σκεφτόταν κ θα μίλαγε έτσι.

Εχει αλλάξει ύφος ε; Προετοιμάζεται….μετα από πρόβες στον καθρέφτη υιοθέτησε κάτι πιο cool, πιο ήρεμο, περισπούδαστο, σοβαρό! Πετάει τις κοτρώνες με το γάντι…

Σκάσε βοθρόλυμα της δεξιάς παράγκας,εσείς δεν διακοπάρετε,χλίδες;;;

Ορθός μίλησε καιτη καθιστή


