Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Μια χαρά 😌
43,831 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
9 Yorum

ΝΑΊΊΊΊΊΊΊΊ ++++++++++++++

Είπεν τα πολλά ωραία.

Καλά τα λέει, για να δούμε!

Θέλω να δω τα τουρκάκια να απαντάνε σε αυτή την κυρία!!

Μαύρη μέρα για τους αριστερούς ζαίους και απανταχού κομμουνιστές

@GDascarolis Μάλλον είναι «παλιά» πια αυτά που δήλωσε ο προηγούμενος Ελληνάρας στην επιτροπή της Γερουσίας για την τοποθέτηση του για να τα θυμάσαι, ε; Είπε η Κυρία αυτά που πρέπει να πει όπως ΟΛΟΙ το κάνουν σε σχέση με την χώρα που θα τοποθετηθούν.

Super!

Θεαρα!!

Λίγο σαν "παπαγαλιζέ"μας τα λέει η όμορφη.Κίμπερλι, έλα τώρα που η Μύκονος είναι στο φόρτε της να απλώσεις την κορμάρα σου. Για τα ... άλλα ... αυτά με την Τουρκία, θα σου λένε τι θα λες ο δεύτερος και ο 3ος (τη τάξει) στην Πρεσβεία, που είναι "τσακάλια".


