Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Νέα Πέραμος 🐬
59,482 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Πανέμορφο ζωάκι, αλλά πως το περικύκλωσαν έτσι? Έπρεπε να κάθονται με πλάτη προς την παραλία για να νιώσει ελεύθερο να φύγει... Ίσως είμαι υπερβολική...

Επικροτείτε αυτή την εικόνα; Σεβαστείτε το ζωντανό και αφήστε του χώρους.Προφανως έχει κάποιο θέμα και βγήκε στα ρηχά ,τι πέφτουν ολοι πάνω του σαν βλαμμενοι. Αν δάγκωνε από αντίδραση κανέναν θα κλαίγανε μέτα

Δεν πρεπει να τα αγγιζουμε οσο και να το θελουμε.. τα μικροβια μας μπορει να τα βλαψουν

@godelitsas κοιτα δω φιλε κατασταση ανθρωπων Θυμηθηκα κεινον τον αμοιρο ξιφια π ηταν κ εγγυος και τον κυνηγησαν στην βρωμοπλαζ λες κ ηταν παιδοβιαστης Ουστ

Με συγχωρείτε, αλλά όποιος επικροτεί αυτό το βίντεο, είναι άσχετος και επικίνδυνος για τα δελφίνια. Σε παρόμοια κατάσταση, 2-3 άνθρωποι πρέπει να κατευθύνουν το δελφίνι (που έχει χαθεί) πίσω στα βαθιά και όχι να μαζευτεί όχλος που θα το αντιμετωπίσει ως ατραξιόν.

Πολύ όμορφη εικόνα . ΑΛΛΑ πολύ στρες για το ζώο οριακά ασφυκτιά , επίσης μη ξεχνάμε που πριν κάτι χρόνια πέθανε δελφίνι εξαιτίας ανθρώπων που το ταλαιπωρούσαν πόσες ώρες για μια φωτό … Μπορείς να το θαυμάσεις κ από απόσταση δε χρειάζεται όλο αυτό .

Το δελφίνι βγήκε μόνο του στην όχθη. Σύμφωνα με έναν συνάδελφο που γνωρίζει από δελφίνια, μου είπε ότι μάλλον ήταν άρρωστο. είχε περίεργη συμπεριφορά καθώς με το που πλησίαζει κοντά στην αμμουδιά γυρνούσε ανάποδα. τελικά έφυγε προς τα ανοικτά αλλά δεν ξέρουμε που θα καταλήξει.

@afr0xilanth1 Έπεσαν όλοι πάνω του, το περικύκλωσαν κ αυτό ψάχνει διέξοδο αλλά κανείς δεν... άμυαλοι...

Νεκαλαααα Θα είχα πάθει ανακοπή 🤣

😂


