Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Ο,τι είπε το αγόρι αυτό 🎄😌
25 Kommentare

Ο Ράφτας δεν υπάρχει Τελειοοος

Είναι φοβερός 😄

Αυτός έχει και κάτι το πηδησιμο ή μήπως φταίει που είμαι σε περίοδο νηστείας ;

δεν είναι του γούστου μου αλλά έχει ναι

Καί έχουν ξεστοκαρει τα Lidl εν τώ μεταξύ... σοκολάτα Ντουμπάι δεν υπάρχει... τό όλο κονσεπτ στυλ κιουνεφιε είναι με φύλο καταιφι κ γέμιση φυστίκι τ λένε έτσι!😜

Την εχω δοκιμάσει κι είναι υπέροχη αλλά νταξει ήρεμα παιδιά δεν είναι και παστίτσιο 😄

Εντωμεταξύ εγώ χθες έμαθα γι’αυτη τη σοκολάτα (η ντροπή των influencer είμαι). Πάντως σκεφτόμουν πόσος ηλίθιος είναι ο κόσμος. Από πότε ρε ντουβάρια το Dubai έμαθε να φτιάχνει σοκολάτες;;; Να ήταν Ελβετικές να πω ναι!

Ουσιαστικά είναι ένα κανταΐφι με φυστίκι τυλιγμένο σε σοκολάτα τίποτα άλλο . Εμένα μ αρέσει πολύ διότι μ αρέσουν αυτά τα ανατολίτικα αλλά σοκολάτα με την κλασική έννοια δεν την λες.

Πιστεύω σου αρέσει το αγόρι αυτό .

Ως άντρας οχι ως τύπος ναι 💁🏻♂️

Έκλαψα με το στιλ που τα λέει 🤣😂

Μα το ύφος είναι όλα τα λεφτά

Θεούλης 😂😂

ΕΙΝΑΙ 😄😄😄

😂😂😉😂

Είναι θεός 😄😄

Έκλαψα!!!!😂😂😂😂😂😂😂😂

Τον αγαπώ τον βλαμμένο ύφος δες 😄😄😄

Ραφτας θεούλης

🤣🤣🤣

Εγώ να κάνω μια ερώτηση; Η Μερέντα τρώγεται και αλλιώς εκτός με το κουτάλι;

Σαν άλειμμα τρώγεται κυρίως ή σαν πρώτη ύλη στα γλυκά

Για τον Επαμεινώνδα από τα Μελίσσια δεν είπε όμως.. παλιοσεξιστες, ντροπή ρε γαμω τα μυαλά σας

Α ξέρω εγώ πολλούς τέτοιους 😏

- Promises
