Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

Ό,τι μπορεί ο καθένας..

17,410 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля meanderGR🇬🇷🇨🇾🇪🇺🇺🇲🇨🇵🇮🇱🇺🇦☘7⭐PAObc☘
meanderGR🇬🇷🇨🇾🇪🇺🇺🇲🇨🇵🇮🇱🇺🇦☘7⭐PAObc☘1 год назад

#Άδωνις με τετοιο απιστευτο ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ που κάνεις στους #συριζα, ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ πολιτικα ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ θ παρατουσαν τη πολιτικη κ θ πηγαιναν σπιτι τους, αλλά ειναι πολιτικοι ξεφτιλες κ δεν χαμπαριαζουν απ'το δημοσιο ξεφτιλισμα, ισως κ ν τους αρεσει, ισως κ να'ναι θεμα "διαστροφης" !

Фото профиля Nikolaos Tzoura
Nikolaos Tzoura1 год назад

Καλημέρα στον Σπυράκο τον Αρχειοθετημένο

Фото профиля Cousin Kristofferson
Cousin Kristofferson1 год назад

Άδωνις για πρωθυπουργος μετα τον Μητσοτάκη. Με τα χιλια.

Фото профиля ⬅️ 𝚂𝚈𝚁✪𝚂 𝙸𝚂𝙻𝙰𝙽𝙳
⬅️ 𝚂𝚈𝚁✪𝚂 𝙸𝚂𝙻𝙰𝙽𝙳1 год назад

Κάθε μέρα στα κανάλια είναι αυτό; Άλλη δουλειά δεν έχει να κάνει;

Фото профиля Ορθολογιστής 🇬🇷🇨🇾🇪🇺
Ορθολογιστής 🇬🇷🇨🇾🇪🇺1 год назад

Χρωστάμε μεγάλη χάρη στο Μητσοτάκη που πέταξε με τις κλωτσιές αυτόν τον τύπο έξω το Μαξίμου.

Фото профиля TheAnalogSignal
TheAnalogSignal1 год назад

Η ΝΔ χρειάστηκε 5 χρόνια για να ολοκληρώσει το τελευταίο 20% του έργου. Άντε γεια.

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

- Come Around

Фото профиля Stella Flossos
Stella Flossos1 год назад

Ν'αγιασει το στομα σου Κε ΑδωνιΣτελλα3

Фото профиля Nikos Tsironis
Nikos Tsironis1 год назад

..το έργο είχε προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό απ'τον Παπαγεωργόπουλο αλλά μπήκε φυλακή και δεν πρόλαβε να το ολοκληρώσει...εδώ βλέπουμε πως η κυβέρνηση τον τίμησε και τον κάλεσε στα εγκαίνια ..

Фото профиля Black Mamba
Black Mamba1 год назад

Τα σιχάματα του Μαρξ εξακολουθούν να περιτρέχουν τα social, μιλώντας για «σταθμούς που στάζουν», σε ένα καιρικό φαινόμενο που άφησε και νεκρούς. Η φθονερή τους θλίψη για την λειτουργία του Μετρό και η τοξικότητα τους, έχουν χτυπήσει…κόκκινο.

Фото профиля Nicelydone
Nicelydone1 год назад

Δάκρυα ζαίων κάτω απο το βίντεο του μπαμπα τους...

Похожие видео