Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
Ό,τι μπορεί ο καθένας..
17,410 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

#Άδωνις με τετοιο απιστευτο ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΜΑ που κάνεις στους #συριζα, ΕΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ πολιτικα ΠΑΧΥΔΕΡΜΑ θ παρατουσαν τη πολιτικη κ θ πηγαιναν σπιτι τους, αλλά ειναι πολιτικοι ξεφτιλες κ δεν χαμπαριαζουν απ'το δημοσιο ξεφτιλισμα, ισως κ ν τους αρεσει, ισως κ να'ναι θεμα "διαστροφης" !

Καλημέρα στον Σπυράκο τον Αρχειοθετημένο

Άδωνις για πρωθυπουργος μετα τον Μητσοτάκη. Με τα χιλια.

Κάθε μέρα στα κανάλια είναι αυτό; Άλλη δουλειά δεν έχει να κάνει;

Χρωστάμε μεγάλη χάρη στο Μητσοτάκη που πέταξε με τις κλωτσιές αυτόν τον τύπο έξω το Μαξίμου.

Η ΝΔ χρειάστηκε 5 χρόνια για να ολοκληρώσει το τελευταίο 20% του έργου. Άντε γεια.

- Come Around

Ν'αγιασει το στομα σου Κε ΑδωνιΣτελλα3

..το έργο είχε προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό απ'τον Παπαγεωργόπουλο αλλά μπήκε φυλακή και δεν πρόλαβε να το ολοκληρώσει...εδώ βλέπουμε πως η κυβέρνηση τον τίμησε και τον κάλεσε στα εγκαίνια ..

Τα σιχάματα του Μαρξ εξακολουθούν να περιτρέχουν τα social, μιλώντας για «σταθμούς που στάζουν», σε ένα καιρικό φαινόμενο που άφησε και νεκρούς. Η φθονερή τους θλίψη για την λειτουργία του Μετρό και η τοξικότητα τους, έχουν χτυπήσει…κόκκινο.

Δάκρυα ζαίων κάτω απο το βίντεο του μπαμπα τους...
Похожие видео
Sensitive content
Ό,τι λέει ο κ. Κοσματόπουλος. Ακριβώς.
Liberté
23,824 просмотров • 3 месяцев назад
Sensitive content
Λαλάκη απόβρασμα το τι κάνει ο καθένας στο κρεβάτι του δεν σε αφορά ρε σκουπίδι #OlympiacosBC #paobc
MichalisV
148,502 просмотров • 1 месяц назад

