Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

πετσόκομμα, το. #SkyExpress

504,092 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Lancey Howard
Lancey Howardvor 3 Jahren

Εν τω μεταξύ στο εισιτήριο για να φυλάγονται απο κάτι μαλάκες σαν την Ζέτα, γράφουν για ώρα επιβίβασης κάπου 40 λεπτά πριν.

Profilbild von μικαέλα με το κάππα
μικαέλα με το κάππαvor 3 Jahren

το τουιτ σου φωνάζει «πες μας ότι δεν έχεις ταξιδέψει ποτέ με αεροπλάνο χωρίς να μας το πεις»

Profilbild von astrogirl34
astrogirl34vor 3 Jahren

Οι ηχητικές ανακοινώσεις στα αεροδρόμια δεν υπάρχουν εδώ και χρόνια.

Profilbild von faos_75
faos_75vor 3 Jahren

Εμ δεν ήξερε ο πιλότος να κάνει κρατει μέχρι να κατουρήσει η Μακρυπούλια

Profilbild von Η γατα μου η μπανιστιρτζου 😷
Η γατα μου η μπανιστιρτζου 😷vor 3 Jahren

Ας πουν στη μαντάμ Ότι οι ανακοινώσεις σταμάτησαν στο αεροδρόμιο Μακεδονία για παντου 2ον : όταν λένε να είστε στο αεροδρόμιο 2 ώρες νωρίτερα δεν το λένε για πλάκα 3ο γράφει ώρα που ανοίγει η πύλη & οφείλεις να είσαι εκεί 4ο bravo στη sky για την ίση αντιμετώπιση σε όλους 😘

Profilbild von JohnyTBζ~!
JohnyTBζ~!vor 3 Jahren

@AlexandraBok Η sky express είναι καταπληκτική εταιρεία για άγονες γραμμές,η φθηνότερη με διαφορά κ δέχονται βαλίτσα χωρίς να χρεώνουν έξτρα.Η Ζετα άργησε. Έχω αργήσει πολλές φορές και δε πάω τουαλέτα όταν έχω αργήσει.Θεώρησε ότι επειδή είναι η Ζετα δε θα έχει πρόβλημα.Γιατι περιμενε λαστ κολ

Profilbild von το μικρο σου γετι..
το μικρο σου γετι..vor 3 Jahren

@PanBit86 Και η αδερφη μου εχασε αεροπλανο με τετοιο ηλιθιο τροπο και γκρινιαζε. Παλι καλα δεν ειναι διασημη να την υποστηριζει ο κοσμος

Profilbild von Κορνηλια-η-τσοπανα
Κορνηλια-η-τσοπαναvor 3 Jahren

Έχω φάει το Βενιζέλος με το κουτάλι 12 χρόνια!!! Η Σκαι λογικά πετάει από κάτω πύλες. Πως γινεται να ήταν στην ώρα της και να πήγε τουαλέτα 1’ και να είχε αδειάσει όλος ο κόσμος;!! Απλά δεν γίνεται!

Profilbild von zboutsom
zboutsomvor 3 Jahren

Όποιος έχει μπει σε αεροδρόμιο την τελευταία διετία ξέρει οτι λεει παπαριές η Ζέτα. Ντροπή να χρησιμοποιείς το γεγονός οτι είσαι "διασημη" για να κραξεις ετσι μια εταιρεία που απλα εκανε τη δουλεια της.

Profilbild von a
avor 3 Jahren

Ο τροπος που μιλάει η κινήσεις της δείχνουν τεράστια έπαρση.Αναξια λόγου.

Ähnliche Videos