Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
πετσόκομμα, το. #SkyExpress
504,092 Aufrufe • vor 3 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

Εν τω μεταξύ στο εισιτήριο για να φυλάγονται απο κάτι μαλάκες σαν την Ζέτα, γράφουν για ώρα επιβίβασης κάπου 40 λεπτά πριν.

το τουιτ σου φωνάζει «πες μας ότι δεν έχεις ταξιδέψει ποτέ με αεροπλάνο χωρίς να μας το πεις»

Οι ηχητικές ανακοινώσεις στα αεροδρόμια δεν υπάρχουν εδώ και χρόνια.

Εμ δεν ήξερε ο πιλότος να κάνει κρατει μέχρι να κατουρήσει η Μακρυπούλια

Ας πουν στη μαντάμ Ότι οι ανακοινώσεις σταμάτησαν στο αεροδρόμιο Μακεδονία για παντου 2ον : όταν λένε να είστε στο αεροδρόμιο 2 ώρες νωρίτερα δεν το λένε για πλάκα 3ο γράφει ώρα που ανοίγει η πύλη & οφείλεις να είσαι εκεί 4ο bravo στη sky για την ίση αντιμετώπιση σε όλους 😘

@AlexandraBok Η sky express είναι καταπληκτική εταιρεία για άγονες γραμμές,η φθηνότερη με διαφορά κ δέχονται βαλίτσα χωρίς να χρεώνουν έξτρα.Η Ζετα άργησε. Έχω αργήσει πολλές φορές και δε πάω τουαλέτα όταν έχω αργήσει.Θεώρησε ότι επειδή είναι η Ζετα δε θα έχει πρόβλημα.Γιατι περιμενε λαστ κολ

@PanBit86 Και η αδερφη μου εχασε αεροπλανο με τετοιο ηλιθιο τροπο και γκρινιαζε. Παλι καλα δεν ειναι διασημη να την υποστηριζει ο κοσμος

Έχω φάει το Βενιζέλος με το κουτάλι 12 χρόνια!!! Η Σκαι λογικά πετάει από κάτω πύλες. Πως γινεται να ήταν στην ώρα της και να πήγε τουαλέτα 1’ και να είχε αδειάσει όλος ο κόσμος;!! Απλά δεν γίνεται!

Όποιος έχει μπει σε αεροδρόμιο την τελευταία διετία ξέρει οτι λεει παπαριές η Ζέτα. Ντροπή να χρησιμοποιείς το γεγονός οτι είσαι "διασημη" για να κραξεις ετσι μια εταιρεία που απλα εκανε τη δουλεια της.

Ο τροπος που μιλάει η κινήσεις της δείχνουν τεράστια έπαρση.Αναξια λόγου.
