Loading video...
Video Failed to Load
Πρωινό γλέντι (το) #OlympiacosFC
51,041 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

Γωγω1 year ago
Ο τύπος δεν υπάρχει

Ο Ρος ο Γκέλερ1 year ago
Τπτ ρε. Πρέπει να του δώσουμε διαβατήριο τιμής ένεκεν. Το κλειδί της πόλης του Πειραιά και 2ο εξοχικό στη Μύκονο. Το πρώτο εννοείται τα Φιλαδελφεια! 🤣

Solar Heavy1 year ago
- Miami

I_Know_Ball1 year ago
Αν δεν δικαιουται αυτος το Ελληνικο διαβατηριο, τοτε δεν το αξιζει κανεις.

Yiannis avra1 year ago
Αν και είμαι από τους χαμένους , αυτός ο τύπος δεν υπάρχει !!! 🙂

glyk1 year ago
δείτε σε ποιον πηγε να πουλήσει νταηλίκι ο μανταλος; χαχαχαχαχ αχ κουλαααα

look mom.............no hands1 year ago
Τι τρολ είναι τον αγαπώ

Titanas771 year ago
Τα έχουμε πει πολλές φορές.Ο τύπος είναι ελληναρας και δεν το ξέρει.

Πολύτεκνος731 year ago
Ροντινοπουλος

Analγητος... ✖️ 🟰 🐦1 year ago
Ρε μαλάκες, ακόμη να πάρει διαβατήριο;;;

Giorgos Skla1 year ago
Ένας από εμας.....τέρμα
