Sensitive content

This media may contain sensitive content.

Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

Σύγχρονοι δούλοι

210,038 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von Gümüş 📖
Gümüş 📖vor 1 Jahr

Εγώ θα ντρεπόμουν αν ερχόταν το παλικαράκι να μου σκουπίσει τη ξαπλώστρα. Θα του έλεγα ευχαριστώ πολύ αλλά θα τη καθαρίσω μόνη μου.

Profilbild von niki
nikivor 1 Jahr

Αυτό ακριβώς!

Profilbild von Αντώνης Ξηρός
Αντώνης Ξηρόςvor 1 Jahr

Το τραπέζι στο εστιατόριο το μαζεύετε εσείς από τους προηγούμενους πελάτες. Εσείς το ξαναστρώνετε; Μήπως πλένετε τα πιάτα και τα ποτήρια; Τι ανοησίες είναι αυτές;

Profilbild von 𝔼ΛβA
𝔼ΛβAvor 1 Jahr

Απο Ελλαδα, αυτο; Ειναι δυνατον να υπαρχουν...τοσο ''γαιδουρια'' που ζητουν να τους καθαρισουν την αμμο, νεα παιδια, εργαζομενοι; 🤢🤮

Profilbild von niki
nikivor 1 Jahr

Μύκονος

Profilbild von red
redvor 1 Jahr

η δουλεία δεν καταργήθηκε ποτέ. μόνο το μαστίγιο καταργήθηκε και αυτό όχι παντού

Profilbild von niki
nikivor 1 Jahr

Παράγουμε καλούς δούλους πάντως στην Ελλάδα.

Profilbild von Nothingman
Nothingmanvor 1 Jahr

Μισείς τον τουρισμό. Μισείς τις επιχειρήσεις. Μισείς τους εργαζόμενους.

Profilbild von Giorgos Tsakiris
Giorgos Tsakirisvor 1 Jahr

Οταν σας μεταφερουν τις βαλιτσες στο ξενοδοχειο ειναι δουλος? Οταν σας καθαριζουν το wc του δωματιου? Οταν ο ταριφας σας βαζει τις βαλιτσες στο πορτ μπαγκαζ? Καμμια δουλεια δεν ειναι ντροπη, αυτο που βλεπεις λεγεται service και πληρωνεται.

Profilbild von niki
nikivor 1 Jahr

Το ένα λέγεται αχθοφόρος, το δύο καθαρίστριες, το τρία ιδιοκτήτης ή υπάλληλος ταξί Ονόμασε μου λίγο την ιδιότητα του συγκεκριμένου υπαλλήλου, μήπως είναι το παιδί για όλες τις δουλειές ή μήπως είναι ένα χαλί που πρέπει να το πατήσουμε γιατί ο πελάτης πληρώνει;

Ähnliche Videos

Είναι ανείπωτη η θλίψη μας για την απώλεια 15 ανθρώπινων ζωών στο ναυάγιο στη Χίο. Η σκέψη μας είναι με τους τραυματίες μετανάστες και Στελέχη του Λιμενικού Σώματος. Οι σύγχρονοι λαθρέμποροι, οι διακινητές, είναι εχθροί της χώρας. Θέτουν σε θανάσιμο κίνδυνο ανθρώπινες ζωές - και αυτών των δύστυχων ανθρώπων και των Στελεχών του Λιμενικού Σώματος - που με αυταπάρνηση επιτελούν το πατριωτικό τους καθήκον, που είναι να φυλάνε τα θαλάσσια σύνορα και να σώζουν χιλιάδες ανθρώπινες ζωές. Η Πολιτεία επιδεικνύει και θα επιδείξει μηδενική ανοχή απέναντι σε αυτά τα κυκλώματα. Θέλω, προφανώς, να πω ότι η έρευνα για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος θα διεξαχθεί με διαφάνεια και επαγγελματισμό, όπως επίσης, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που συμμετείχαν στη διάσωση στη θάλασσα, αλλά και τους ανθρώπους του Εθνικού Συστήματος Υγείας, διασώστες, ΕΚΑΒ, γιατρούς, νοσηλευτές και διοικητικό προσωπικό του Νοσοκομείου Χίου.

Vassilis Kikilias

14,394 Aufrufe • vor 4 Monaten

«Εγώ είμαι ξένος; Εγώ είμαι 18 χρόνια στην Ελλάδα. Και πάρα πολύ κοιτάω αυτά τα 18 χρόνια τους Πακιστανούς. Πολύ χάλια [η κατάσταση]. Εργάζονται εδώ σκληρά, σαν δούλοι εργάζονταν εδώ στην Ελλάδα. Και πάλι τους χτυπάνε με μαχαίρια, τους χτυπάνε με ξύλο και μετά με σπασμένα χέρια & σπασμένα πόδια, πάνε Πακιστάν. Έτσι η οικογένειά μου μου είπε προχθές, έχει σαματά στην Ελλάδα γύρνα πίσω στο Πακιστάν. Τώρα εγώ πώς να ζήσω; Δεν βλέπω από το ένα μάτι μου καλά.» «Τι θα κάνω εγώ; Ποιος θα με βοηθήσει εμένα;» Τα λόγια του μετανάστη διανομέα που δέχτηκε φασιστική επίθεση, είναι γροθιά στο στομάχι όλων μας. Οι Μοχάμεντ Ασλάν αυτής της χώρας χτίζουν τις πόλεις μας, μας φέρνουν το φαγητό μας, καθαρίζουν τα σπίτια μας και ύστερα αφήνουμε κάποιους λίγους από "εμάς" να κάνουν δολοφονικές επιθέσεις και πληρώνουμε απ'τα χρήματά μας την αστυνομία να σφυρίζει αδιάφορα. Αυτός ο "ξένος" έχει δώσει με τον ιδρώτα του στα δημόσια ταμεία πολύ περισσότερα χρήματα από όσα έχουν δώσει όλοι μαζί οι Έλληνες εφοπλιστές με τις offshore στην Λιβερία και τη μηδενική φορολογία τους. Ποτέ ξανά φασισμός #antireport

Chris Avramidis

79,821 Aufrufe • vor 1 Jahr