Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Τα είπε όλα.
80,214 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

Οι ξεφτιλισμενοι αληταραδες που στηριζουν τους δολοφόνους 57 συμπολιτών μας #τεμπη_εγκλημα #τεμπη_συγκάλυψη της #ΝΔ_ΣΥΜΜΟΡΙΑ ευχαριστουν τα σκατα που τους στηριζουν κ τους πληρωνουν με τα λεφτα μας #ΝΔ_ξεφτιλες για να συνεχιζουν να πληρώνονται για τον βοθρο τους #λεξοτανιλ

Αυτό ακριβώς.

Ρε μαλάκα Σρόιτερ Μπορούν αύριο να είναι στη ΝΔ Ποιο είναι το πρόβλημα ρε μαλάκα τελειωμένε ? Μόνο το ΠΑΜΕ το ΚΚΕ ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ και η ΖΩΗ, έχουν δικαιώματα ? Η αριστερά έχει κάψει το μυαλό όλων των Ελλήνων Δεν ξέρω αν υπάρχει γιατρειά Μάλλον η περίπτωσή μας είναι ανίατη

- All I Knew

Σροιτερ μαλλον προτιμαει τα ανωνυμα τρολ που δημιούργησε ο κουμουνδούρου το 15-19

Στους πληρωμένους δημοσιογράφους και στα βοθροκαναλα που υπηρετούν δεν αρέσει να ακούνε την αλήθεια,τους αρέσει να ακούνε τους αρβύλες και τους λουγκρες Λαζόπουλους,για αυτούς δεν έκανε ερώτηση ο Σροιτερ.

Αφού έφτασε μέχρι κι αυτός ο Καραγκιόζης να βγει να σας στηρίξει, το σκατό πρέπει να έφτασε στην κάλτσα , νούμερα

Κύριε Σρόιτερ εσείς από ιδιώτη δεν πληρώνεστε; Σχολιάζετε όμως αρνητικά ότι καλό πει κάποιος για τη Νέα Δημοκρατία. Μπορείτε εσείς και όχι η ομάδα αλήθειας ; Άντε και πολύ μας πρήξατε ότι καταστρέφει τη χώρα το υποστηρίζεται και ότι την φτιάχνει το πολεμάτε

Τον Σρόιτερ ποιός τον πληρώνει για να λέει αυτές τις μαλακίες; Ιδού η απορία

@fortoseis Μπράβο σας λεβέντες 👏👏👏👏

Τι είπε ο άλλος ο αδιάφθορος; "Από αγάπη το κάνουν" ; Έπρεπε να του πει, για τον ίδιο λόγο που το κάνετε κι εσείς... Άιντε με όλους τους "έγκριτους"

