Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

80,214 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

Olga Renesi profil fotoğrafı
Olga Renesi1 yıl önce

Οι ξεφτιλισμενοι αληταραδες που στηριζουν τους δολοφόνους 57 συμπολιτών μας #τεμπη_εγκλημα #τεμπη_συγκάλυψη της #ΝΔ_ΣΥΜΜΟΡΙΑ ευχαριστουν τα σκατα που τους στηριζουν κ τους πληρωνουν με τα λεφτα μας #ΝΔ_ξεφτιλες για να συνεχιζουν να πληρώνονται για τον βοθρο τους #λεξοτανιλ

Yiannis Vistakis profil fotoğrafı
Yiannis Vistakis1 yıl önce

Αυτό ακριβώς.

Babis profil fotoğrafı
Babis1 yıl önce

Ρε μαλάκα Σρόιτερ Μπορούν αύριο να είναι στη ΝΔ Ποιο είναι το πρόβλημα ρε μαλάκα τελειωμένε ? Μόνο το ΠΑΜΕ το ΚΚΕ ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ και η ΖΩΗ, έχουν δικαιώματα ? Η αριστερά έχει κάψει το μυαλό όλων των Ελλήνων Δεν ξέρω αν υπάρχει γιατρειά Μάλλον η περίπτωσή μας είναι ανίατη

Solar Heavy profil fotoğrafı
Solar Heavy1 yıl önce

- All I Knew

K.Sav21 profil fotoğrafı
K.Sav211 yıl önce

Σροιτερ μαλλον προτιμαει τα ανωνυμα τρολ που δημιούργησε ο κουμουνδούρου το 15-19

Γιώργος Ζέβρα profil fotoğrafı
Γιώργος Ζέβρα1 yıl önce

Στους πληρωμένους δημοσιογράφους και στα βοθροκαναλα που υπηρετούν δεν αρέσει να ακούνε την αλήθεια,τους αρέσει να ακούνε τους αρβύλες και τους λουγκρες Λαζόπουλους,για αυτούς δεν έκανε ερώτηση ο Σροιτερ.

Αταιριαστος profil fotoğrafı
Αταιριαστος1 yıl önce

Αφού έφτασε μέχρι κι αυτός ο Καραγκιόζης να βγει να σας στηρίξει, το σκατό πρέπει να έφτασε στην κάλτσα , νούμερα

ανώνυμος profil fotoğrafı
ανώνυμος1 yıl önce

Κύριε Σρόιτερ εσείς από ιδιώτη δεν πληρώνεστε; Σχολιάζετε όμως αρνητικά ότι καλό πει κάποιος για τη Νέα Δημοκρατία. Μπορείτε εσείς και όχι η ομάδα αλήθειας ; Άντε και πολύ μας πρήξατε ότι καταστρέφει τη χώρα το υποστηρίζεται και ότι την φτιάχνει το πολεμάτε

Άννα 🇬🇷 profil fotoğrafı
Άννα 🇬🇷1 yıl önce

Τον Σρόιτερ ποιός τον πληρώνει για να λέει αυτές τις μαλακίες; Ιδού η απορία

ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ profil fotoğrafı
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΟΥΣΗ1 yıl önce

@fortoseis Μπράβο σας λεβέντες 👏👏👏👏

Ανδρεαδου μαρια 🇬🇷 profil fotoğrafı
Ανδρεαδου μαρια 🇬🇷1 yıl önce

Τι είπε ο άλλος ο αδιάφθορος; "Από αγάπη το κάνουν" ; Έπρεπε να του πει, για τον ίδιο λόγο που το κάνετε κι εσείς... Άιντε με όλους τους "έγκριτους"

Benzer Videolar