Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ΤΙ ΤΡΑΒΑΜΕ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ
127,957 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
31 Yorum

α κάτσε να το βάλω κι εδώ

- All I Knew

Πωπω μλκ αν είναι δυνατόν υπάρχει κανείς στο κυβερνητικό σχήμα που δε μαλακοφέρνει;

Στα 90's αυτό θα ήταν σκετσάκι στο ΑΜΑΝ και θα γελαγαμε

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι επαγγέλλεται ο συγκεκριμένος 🤔

Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου @PrimeministerGR , σοβαρά τώρα, διόρισες αυτό το παρατράγουδο ως υφυπουργό υγείας ;

@vpng13 Αλήθεια είναι υφυπουργός υγείας;

Άντε να πάρει σειρά για εμφύτευση και ο υφυπουργός 🤡

Ούτε κ ο ίδιος δε μπορεί να το πιστέψει🤣🤣

Μητσοτάκη αν έχεις χιούμορ "ανασχημάτισε" τον... Πρέπει να δούμε το sequel αυτής της πολυβραβευμένης ταινίας μικρού μήκους με τίτλο "Δεν είμαι υφυπουργός υγείας"... #ΜαλακαΚυριακοΠουΤαΒρηκεςΑυταΤαΦυντάνια

Ο Ισαάκ Νεύτων είχε πεί: Μπορώ να υπολογίσω την κίνηση των ουρανίων σωμάτων, αλλά όχι την τρέλα των ανθρώπων.

Ασ πει καποιος ολους αυτους οτι δεν ειναι τικτοκερ αλλα δουλευουν στο πιο σπουδαιο υπουργειο και πρεπει να κανουν δουλεια

@vasilopittaS Βρείτε πόσες φορές έχει πει είμαι υφυπουργός υγείας και κέρδιστε μια δωροεπιταγη για το super market για τον Νοέμβριο του 2035

Α ο Θεμιστοκλέους. Ο καρνάβαλος στην Πάτρα είναι πιο σοβαρός από αυτόν.

"Μας ενδιαφερει η επικοινωνια, οχι η ουσια" -Κ.Μητσοτακης. Το γεγονος πως δεν βλεπουμε αυτο το βιντεο με την τοτε δηλωση του να αρταρεται-κοινοποιειται ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΟΝ ΣΤΟΠ ,μου λεει πολλα για τη μηδαμινη ελπιδα αυτου του ΓΙΔΟΤΟΠΟΥ οσον αφορα το μελλον του.

Του λείπουν κάποια τριχοθυλάκια… από αυτόν τα τζούρνεψε ο Άδωνης;

Ποιος μλκς είναι αυτός και αν είναι βουλευτής ποιοι τον ψηφίζουν;

Σήμερα σύσσωμο το Υπουργείο Υγείας μοιράζει γέλιο! Να φοβάμαι;😂

Είσαι Υφυπουργός Υγείας φυσικά και δεν σε ξέρει όλος ο ελληνικός λαός .

Σοβαρά τώρα αυτός είναι υφυπουργός υγείας; Τον έχουν εξετάσει;

Ότι είναι ηλίθιος καραγκιόζης του το έχουν πει ή μόνο ότι είναι υφυπουργός υγείας του είπανε;

@giannigiannidi Δεν μπορεί... όχι δεν μπορεί.Ναι, όχι δεν υπάρχει αυτό. Βαζω στοίχημα ότι είναι πλάκα. Πλάκα είναι, έτσι;

Άνοιξε ένα onlyfans και άσε τις μαλακίες, Υφυπουργέ.

@Nefeli_writer Ας ανοίξει πρώτα κανένα λάπτοπ και μετά ας προσπαθήσει να μας πείσει ότι τον έφαγε η πολλή δουλειά.

Αφού ξέρεις από οικονομικά βρες τρόπο να πληρώσετε το μισό δισ που χρωστάτε αληταραδες

Η τόσο smooth εμφάνιση του φρουτοκάλαθου μου έφερε δάκρυα στα μάτια 😂😂

και έτερος κομπλεξικός??? Μάλλον του το "κόλλησε "ο Αδόνειδος!!! Φαίνεται να τόχει το συγκεκριμένο υπουργείο ,άλλωστε "με όποιον πουσταρά καθίσεις τέτοιος πουσταράς θε να γενείς"

Εντωμεταξυ το τρεντ είναι για να ταυτιστεί αυτός που το βλέπει, κάνοντας το ίδιο επάγγελμα ή όντας από το ίδιο μέρος. Αυτός το έκανε για να φλεξάρει

Εντομεταξυ με το ζορι αρθρωνει λεξη. Βλαμμενος είναι;

Τόσες απαντήσεις και ένας δεν έχει βάλει τα στοιχεία του.Τα νούμερα της ΝΔ που μας κυβερνούν πρέπει να τα γνωρίζουμε με ονοματεπώνυμο.

"Επίθεση" αριστείας από την κυβέρνηση, ενώ ταυτόχρονα, σκάνδαλα, Τέμπη, υποκλοπές, Μαφία, διαφθορά, ρουσφέτια, αποτυχία στα Εξωτερικά, ακρίβεια, κλπ, ούτε που συζητιούνται στο δημόσιο διάλογο, στα ΜΜΕ! Υπάρχει η εικόνα ότι, δεν υπάρχει αντιπολίτευση στη χώρα!
Benzer Videolar
Sensitive content
Ρε μαλακες τι ζούμε ρε μαλακες τι είναι αυτή ρε ΜΑΛΑΚΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!
O_Kafros
20,199 görüntüleme • 2 ay önce
Sensitive content
Τι ακούμε ρε
Ιερώνυμος boss
65,409 görüntüleme • 1 yıl önce
