Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
Τιμής ένεκεν #paobc
10 Yorum

Ο Διαμαντιδης καλά είναι ρε γιατί δεν το άφηναν να έρθει στο Οακα?

Οικογενειακές ιστορίες 👇

τα βίντεο έχουν άλλη χάρη

Και κατά τα αλλά ρίξανε το τσίρκο τους στην α2 λόγω «μέχρι τέλους». Και το αστείο είναι ότι το χουν φάει σαν σανό οι γαύροι το «μέχρι τέλους»

Wilkins γιατί έφυγε έτσι από την Παναθα ξέρουμε?

κάνανε οικονομία τότε και σήμερα φέρανε το φουρνιέ και το σάσα δε σε χάλασε

Σε αυτό το ηχητικό βγαίνει φίλε αυτό που λέμε ότι όλοι είναι επαγγελματίες ακόμα και αν αγαπάνε μια ομάδα και να μένουν σε αυτή με λιγότερα από άλλες ομάδες όλα γίνονται για το χρήμα τζάμπα για την φανέλα δεν παίζει κανείς δεν υπάρχει ρομαντισμός επαγγελματίες είναι όλοι πλέον.

Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό. Θα έλεγα πως η συμπεριφορά είναι προς τιμήν του Πρι.

Και τώρα τί νομίζεις ότι πέτυχες ?? Ότι τον μείωσες στα μάτια μας ???

Ρε κολοτρυπιδι θες να μιλήσουμε για Διαμαντίδη μπασταρδα βαζελια
