Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
Χώρα μπάχαλο
39,592 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

Γιατί όχι? Θα συλληφθεί και θα αφεθεί ελεύθερος την άλλη μέρα. Θα οριστεί δικάσιμος και μετά από 10 αναβολές και 5-6 χρόνια θα τιμωρηθεί κάνα 2-3 χρόνια με αναστολή τα οποία (αν δεν κάνω λάθος!) θα τα έχει "εκτίσει" συμψηφιστικά για τα χρόνια που έκανε να γίνει η δίκη! Όλα καλά.

take a trip down memory lane

Εντάξει, έβγαλε φλας τουλάχιστον..

Μια χαρά. Κύριος. Άναψε και φλας...

Ο Μητσοτάκης φταίει 🤣

Αμα δεν γ@μανε καθημερινά καί κυριολεκτικά καμιά δεκαριά από δαύτους , δεν πρόκειται να γίνουμε κανονική χώρα. Και πρέπει να σταματήσει το αστείο με τις αστυνομικές υπηρεσίες που είναι αναρμόδιες. Ο κάθε αστυνομικός θα πρέπει να αστυνομεύει 10 οικοδομικά τετράγωνα στο 8ωρο του.

Κι ο αρμόδιος υπουργός κοιμόταν τον ύπνο του δικαίου. Αντί να τον περιμένει στην επόμενη διάβαση να του εξηγήσει ότι οι ράγες είναι για τραίνα

Χώρα με πολλούς μαλάκες είναι, το μπαχαλο είναι αποτέλεσμα, όχι αιτία

Λαός γτπ, όχι η χώρα

Τουλάχιστον έβγαλε φλας

Φταίει το ξυλόλιο και η τηλεδιοίκηση


