Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
אברמוביץ כבר לקח אחריות?
83,439 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
8 Kommentare

שלום ינון ותודה רבה שהגעת למפגש שלנו אתמול ״אני אפס מאופס שסיים את הקריירה שלו עם חרא של עיזות בפה״ החבר׳ה התרגשו שהגעת והבאת כיבוד אתה לוזר אמיתי ועם ישראל שונא אותך

תזכורת: אמנון לא היה בממשלה. ביבי היה. אמנון לא חיזק את החמאס. ביבי חיזק. עכשיו תנסה ספין אחר.

לא ידעתי שאמנון ראש ממשלה פה כבר 15 שנה

אברמוביץ היה ראש הממשלה ב-14 השנים האחרונות?

אתה אוויל וטיפש ורשע גדול. רק נבחרי ציבור נושאים באחריות. הנה, ממך למשל, על אף שאתה מרעיל בארות וסוכן שנאה והסתה, אין לנו שום דרישה שתתפטר. במילא אחרי שהפטרון שלך יילך אתה תהיה כלום, שוליים מטורללים שרוב הציבור בז לו, אבל אף אחד לא מבקש שתתפטר.

נתניהו מצביע בעד ההתנתקות! נתניהו היה אשם אז ואשם היום!

ינון תחזור אחרי: "ברוכים הבאים למקדונדלס מה תרצו להזמין?" אתה הולך להגיד את זה מ-ל-א אחרי המלחמה

מתקפת הטרור הגדולה בהסטוריה של ישראל ישובים ישראלים נכבשו לכמה שעות 1500 נרצחים 199 חטופים עשרות אלפים בטראומה …ינון מגל: לפטר את פרשני החדשות! הצביעו מחל בראשות שרה ובנימין נתניהו!

